וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני קרית שמונה ניצחה את בית"ר ירושלים 0:2

עירוני קרית שמונה נהנתה מיכולת חלשה במיוחד של בית"ר ירושלים, מה שעזר לה לנצח 0:2 ולהיחלץ מהמקום האחרון והירידה האוטומטית. בלו (13) וחסארמה (62) כבשו

בשלבים האלה של העונה, הקבוצות שנאבקות על חייהן בתחתית הן בדרך כלל המסוכנות ביותר. ועדיין, קשה למצוא הסבר ליכולת הכל כך חלשה של בית"ר ירושלים, השלישית בטבלה, במשחק נגד עירוני קרית שמונה שניצחה 0:2 ונחלצה מהמקום האחרון אל זה שמוביל למבחנים. ירו בלו כבש את השער הראשון לצפוניים בדקה ה-13, סאלח חסארמה המשיך עם שער מדהים בדקה ה-62.

מבט חטוף אל הסטטיסטיקה של המשחק הזה מלמד הכל – איום אחד בלבד לשער מכיוונם של שחקניו של ראובן עטר וגם זה רק בדקה ה-78. כל זה לצד משחק התקפי ושוטף של שחקני קרית שמונה, שהשיגו ניצחון ליגה שני ברציפות, מה שהופך את המאבק נגד הירידה בינם לבין הכח עמידר רמת גן, לדבר החם הבא של הליגה הזאת אחרי משחק העונה ביום שני.


כבר מהדקה הראשונה זה נראה כמו משחק אימון בין קבוצה מליגת העל לבין קבוצת חובבים הולנדית בצהוב-שחור. ההפתעה של המחצית הראשונה היית ההעובדה שקרית שמונה כבשה שער אחד בלבד, ואחרי כל כך הרבה הזדמנויות היא השיגה בדקה ה-62 את השער השני, שסידר לה יחס שערים עדיף על פני הכח עמידר. הקהל שהגיע מירושלים היה דווקא שקט ורגוע, כך גם ספסל הקבוצה שככל הנראה חושב רק על גמר גביע המדינה נגד מכבי חיפה. אולי זו גם הסיבה שראובן עטר ערך כמה חילופים מוזרים במשחק כמו הוצאתו של שמעון גרשון בדקה ה-36 לטובת דן איינבינדר, והכנסתו של אביתר ברוכיאן הצעיר כמה דקות אחרי ספיגת השער השני.

מהלך המשחק

דקה 6 - הזדמנות נהדרת לקרית שמונה לעלות ליתרון. יובל אבידור השתלט על מסירה מצויינת של גיא צרפתי מאיזור השער של קרית שמונה. אבידור מצא את עצמו חופשי מול קאלה אבל בעט מקרוב לגופו של שוער בית"ר ירושלים.

דקה 12 - בני בן זקן הגביה כדור מצד ימין, יובל אבידור שוב עמד בסמוך לקו השער, ניסה לדחוק רגל, אלא שקאלה הקדים אותו.

דקה 13 - שער! יובל אבידור השתלט על כדור עומק בצדה הימני של הרחבה ובעט מזווית קשה לשער, הכדור פגע בקורה ומשם הגיע לרגליו של ירו בלו, שבעט פנימה. 0:1 לקרית שמונה.

דקה 30 - גיא צרפתי הקפיץ כדור נהדר אל טודור קולב, שעמד מול קאלה אבל איבד שיווי משקל ונפל עליו.

דקה 56 - איום ראשון של קרית שמונה במחצית. ירו בלו מסר אחורה לתומר סוויסה, שפרץ קדימה ובעט מ-18 מטרים החוצה.

דקה 62 - שער! טודור קולב ניסה לפרוץ מצד שמאל של הרחבה, אבל העדיף לשלוח מסירה אחורה לכיוונו של סאלח חסארמה, שבעט טיל מ-25 מטרים לחיבורים. 0:2 לקרית שמונה.

דקה 78 - הזדמנות ראשונה לבית"ר במשחק. ברק יצחקי השתלט על מסירה גרועה של יניב לביא, חתך למרכז על קו הרחבה ובעט לשער, דני עמוס הדף.

קרית שמונה: דני עמוס, רן קוז'וך, לואיס גוטיירס, יניב לביא, ברק בכר (יוסי ביטון, 76), סלאח חסראמה, בני בן זקן (עידן סרור, 67), גיא צרפתי (תומר סוויסה, 46), יובל אבידור, ירו בלו, טודור קולב.

בית"ר ירושלים: טברטקו קאלה, אלירן דנין, אריק בנאדו, שמעון גרשון (דן אבינדר, 38), שמוליק קוזוקין (כריסטיאן אלברז, 62), דוד אמסלם, עידן טל (אביתר ברוכיאן, 76), עידן ורד, עמית בן שושן, ניר נחום, ברק יצחקי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully