וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פ"ת ניצחה 0:2 את מכבי פ"ת בדרבי

ג'וניור ויסה במבצע אישי א-לה מראדונה (38) ושמעון אבוחצירה (81) סידרו להפועל פ"ת 0:2 על מכבי בדרבי. זלצר ושחקניו קרובים לשרוד

עצבים, מתח, שנאה תהומית ויריבות עצומה תמיד אפיינו את משחקי הדרבי של פתח תקוה והפכו את הדרבי הזה לאחד החמים של הכדורגל הישראלי. הערב (שבת) מכבי רצתה מאוד להמשיך את ההידרדרות של הפועל לכיוון הליגה הלאומית, אבל החבורה של זאב זלצר כנראה הייתה צריכה לפגוש את היריבה השנואה כדי להתעורר. בין כל העבירות, הדחיפות והמתח, שער מדהים של ג'וניור ויזה ועוד אחד של שמעון אבוחצירה הכריעו את ההתמודדות. 0:2 להפועל בסיום.

הדקות הראשונות של המשחק לימדו על העתיד לבוא. השחקנים התעמתו ביניהם לאחר כל עבירה והמגרש הפך לזירת התגוששות שכללה גם יריקות, דחיפות וסטירות הדדיות. בהקשר הזה, יש להגיד מילה טובה לשופט איתן תבריזי. הוא ניהל משחק קשה מאוד לשיפוט בהרבה שקט נפשי. אמנם היה סלחן, אבל העדיף שלא להיות קל עם הכרטיסים כדי לא לחמם את המשחק יתר על המידה.

ונחזור לכדורגל. הפועל, שלא ניצחה בסיבוב השלישי, נראתה כמו זו שחייבת את הנקודות והפגינה משחק לחימה יוצא דופן. בדקה ה-38 הגיע הרגע הגדול של המשחק. ג'וניור ויסה קיבל כדור במרכז המגרש והחל לדהור לעבר השער כשהוא מנגב מעליו ארבעה שחקני הגנה של מכבי ומסיים בנגיעה רכה. מכבי ניסתה להשוות במחצית השנייה, אך ספגה במתפרצת מרגלי שמעון אבוחצירה, תשע דקות לפני הסיום.

הפועל פתח תקוה פותחת פער של חמש נקודות מהמקום האחרון והמקום ה-11 והיא קרובה מאוד להבטיח את מקומה בליגת העל, ללא צורך במשחקי המבחן. עבור הקהל הענק שהגיע לאורווה, העובדה שזה קרה עם ניצחון ראשון העונה בדרבי, שווה יותר מהכל. קשה רק שלא לתהות מה היה קורה ללא הפועל הייתה נלחמת בצורה כזו גם בשאר משחקי הליגה.

מהלך המשחק

דקה 8: העצבים שולטים בפתיחה. תקרית שנייה בדקות הראשונות בין שחקני הקבוצות, כשגנון ואוזן התעמתו. תבריזי שלף צהוב לשניהם.

דקה 15: דורי הדף רע כדור קרן, בן חיים קיבל הזדמנות נפלאה, אך בעט מחמישה מטרים גבוה מעל השער.

דקה 19: אבוחצירה בחן את כהן בבעיטה שטוח מחוץ לרחבה, השוער היה במקום וקלט.

דקה 31: אוזן הגביה מימין, עמאר טעה ואבוחצירה מצא עצמו לבד מול כהן, אבל התמהמה ובמקום לבעוט מסר לג'קאריג'ה שהפציץ מעל השער.

דקה 38: גול! מבצע אישי מדהים של ויסה, שחלף על פני צמח, התעלם ממגמאדוב, גרנצ'ארוב ועמאר ומול כהן כבש בנגיעה רכה. 0:1 הפועל.

דקה 42: ויסה הוריד בחזה לסספדס שניסה מספרת וירטואוזית ומצא את כהן מוכן בשער.

דקה 56: כדור ארוך הגיע לבן חיים שנותר לבד מול דורי, אבל השוער הצעיר יצא מצוין והצליח להציל.

דקה 69: בקל בעט מ-17 מטרים, דורי היה במקום.

דקה 70: פריצה יפה של שן הסתיימה בבעיטה ממרחק, כהן שמט אך מיד תיקן את עצמו וקלט.

דקה 81: גול! נימבה השאיר את אבוחצירה לבד מול השוער, מלך שערי הליגה סיים עם כדור שטוח לפינה הקרובה. 0:2.

הפועל פתח תקוה: שניר דורי; אורי אוזן, גל כהן, איציק כהן, אבי ריקן (סטיבן אופיי, 86); אייל שן, קוני ג'קאריג'ה (יוסי רוזן, 77), ג'וניור ויסה (מרק גורמן, 90), חאיר סספדס; פטי נימבה, שמעון אבוחצירה.

מכבי פתח תקוה: אוהד כהן; אסמעיל עאמר, בובאן גרנצ'ארוב, מורד מגמאדוב, קובי גנון; אורי לוזון (רועי בקל, 58), סולי צמח, דני פרדה, לירן כהן (עומר דמארי, 78), טל בן חיים (רוביל סרסור, 65); ליאור אסולין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully