וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב גברה 1:2 על בני יהודה

המשחק היה קרוב להסתיים בתיקו, אך טיל אדיר של דן רומן (89) הביא ניצחון לצהובים. מאור בוזגלו כבש ראשון (15), פדרו גלבאן איזן זמנית (34)

זה הדבר היפה במשחקי סוף עונה. הלחץ רחוק מהקבוצות שסיימו את העונה ולא נלחמות בצמרת או בתחתית, מה שמביא את השחקנים, המאמנים והאוהדים לבוא משוחררים ומעוניינים בעיקר בהנאה. לפיכך קיבלנו משחק התקפי ועם הרבה הזדמנויות. כך היה היום (שבת) הדרבי הקטן בין מכבי תל אביב לבני יהודה שנגמר בניצחון דרמטי 1:2 לצהובים של אבי נמני, במסגרת המחזור ה-31 בליגת העל.

מכבי תל אביב מקווה להשיג את המקום השישי בליגה, זאת על מנת לקבל מענק דירוג, שיעשיר קמעא את קופת המועדון המדולדלת. גם לבני יהודה כמעט ולא נותר על מה לשחק, מאחר והכתומים כבר הבטיחו את מקומם באירופה בעונה הבאה, בעקבות ההחלטה שלא לאפשר לבית"ר ירושלים להשתתף במפעלים האירופים (אלא אם כן ערעורה של הקבוצה מהבירה יתקבל).

מכבי תל אביב פתחה את הסיבוב השלישי בצורה טובה עם שלושה ניצחונות בארבעת משחקיה הראשונים והבטיחה את ההישארות בליגה. בשבועיים האחרונים נחלו הצהובים שני הפסדים, ואחרי ארבעה משחקים ללא ניצחון הם עצרו את המומנטום השלילי וזכו בשלוש נקודות. מכבי השיגה ניצחון בית שלישי בלבד העונה (הראשון שלה היה גם מול בני יהודה במחזור הראשון).

הרצף הנאה של הזהובים שעמד על שישה משחקים ללא הפסד הגיע לקיצו. אבל גם ההפסד הזה לא יגרע מהקבוצה של גיא לוזון מההישג היפה שלה העונה. בני יהודה מתרחקת מסיום במקום הרביעי המכובד, אבל היא עדיין כנראה תשחק באירופה בעונה הבאה, זאת במידה והערעור של בית"ר, כאמור, לא יתקבל.

מהלך המשחק

דקה 10 - ייני ניסה למנוע התקפה של בני יהודה, אבל החזיר רע מאוד ממרחק רב ליבריץ' וכמעט כבש שער עצמי, השוער הצליח להרחיק את הכדור.

דקה 13 - שבחון נתו כדור טוב לסילי בתוך הרחבה, סילי חתך שמאלה ומ-11 מטרים שיחרר בעיטה חזקה, אבל למרכז השער, איינוגבה הדף מצוין לקרן.

דקה 15 - גול! ג'ונסון בעט מ-16 מטרים, איינוגבה הדף, סילי המשיך מזווית קשה לקורה, בוזגלו היה הראשון להשתלט ולהמשיך פנימה, 0:1 למכבי תל אביב.

דקה 27 - בוזגלו ניסה את כוחו בבעיטה מכ-25 מטרים לפינה של איינגובה, שירד טוב והדף לקרן.

דקה 34 - גול! מכבי הדפה כדור שהגיע לעוז ראלי. ראלי הרים כדור מסובב על הקרקע לרחבה, אף צהוב לא הצליח להרחיק, וגלבאן נגח בשכיבה מארבעה מטרים פנימה, בני יהודה איזנה ל-1:1.

דקה 58 - אסי בלדוט נגח הגבהה מקרן משלושה מטרים, אבל הכדור שלו נקלט על ידי דרגוסלב יבריץ'.

דקה 60 - יבוריאן קיבל כדור בקצה הרחבה ושלח טיל, אך איינוגבה הדף מצוין לקרן.

דקה 63 - סילי הסיט מצוין ליבוריאן, כאשר הפעם הוא ניסה את מזלו מן הצד השני, שמאל, אבל הפעם הוא בעט רע מאוד, איינוגבה קלט.

דקה 71 - התקפה יפה של מכבי הסתיימה בהחמצה מזעזעת של בוזגלו, לאחר שקיבל כדור שטוח מיבוריאן ובעט מ-10 מטרים לשער חמש במקום לשער של איינוגבה.

דקה 85 - מארבעה מטרים גלבאן פספס באופן נדיר ביותר.

דקה 89 - גול! דן רומן השתחרר ושלח טיל יפהפה מכ-30 מטרים לשערו של איינוגבה, שלא הצליח להדוף. 1:2 למכבי תל אביב.

דקה 90+3 - גלבאן עשה דאבל פס מצוין עם בלדוט ובעט מ-10 מטרים, הכדור עבר את יבריץ', שהפריע למהלכו, ועשה דרכו לשער, מגרלשווילי הציל בשנייה האחרונה מהקו ומנע שער של 100 אחוז. שנייה אחר כך שרק שמואלביץ' לסיום.

מכבי תל אביב: דרגוסלב יבריץ', יובל שפונגין (איליה יבוריאן, 46), איגור טומאסיץ', אבי יחיאל, שרן ייני, דולי ג'ונסון (דור מלול, 70), משה מישאלוב, מאור בוזגלו, יוסי שבחון (דן רומן, 46), חיים מגרלשווילי, סקוט סילי.

בני יהודה: דלה איינוגבה, עוז ראלי, איבן גארידו, דין מורי, כפיר אדרי, קובי מויאל, לירוי צעירי (מהראן ראדי, 77), תמיר כחלון (תומר חמד, 67), פדרו גלבאן, אסי בלדוט, משה ביטון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully