וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קירילנקו והולדן עשויים להיעדר מאליפות אירופה

כוכבי נבחרת רוסיה שוקלים לוותר על קמפיין ההגנה על התואר הקיץ בפולין. בלאט ודינמו השוו ל-1:1 את הסדרה עם טריומף עם ניצחון 60:72

שנתיים אחרי זכייתה הסנסציונית באליפות אירופה, תיאלץ ככל הנראה נבחרת רוסיה להסתדר ללא שני כוכביה הגדולים, אנדריי קירילנקו וג'יי אר הולדן. יו"ר התאחדות הכדורסל הרוסית, סרגיי צ'רנוב, גילה כי הנבחרת של דייויד בלאט נערכת להיעדרותם של השניים מיורובאסקט 2009 שייערך בפולין בספטמבר.

"ישנן שמועות רבות על כך שקירילנקו לא רוצה להמשיך לשחק בנבחרת, ואלו שטויות", אמר צ'רנוב. "הוא תמיד מתייצב למשימות לאומיות, אבל הפעם יש לו סיבות אישיות שבגללן הוא עשוי לבחור להישאר בארצות הברית. הוא אמר לי שלדעתו הנבחרת לא יכולה להיות תלויה רק בו והגיע הזמן שיצמח בה עוד מנהיג, ואני מסכים איתו". לגבי הולדן אמר צ'רנוב: "גם הוא רוצה להמשיך בנבחרת, אבל יש הרבה שאלות פתוחות לגביו, כמו למשל - האם זוהי עונתו האחרונה לפני הפרישה. הוא טוען שהוא רוצה להמשיך, אבל המשפחה שלו רוצה קיץ אחד חופשי מכדורסל וזה מובן".

בינתיים השווה אתמול (שישי) בלאט וקבוצתו דינמו מוסקבה את הסדרה על המקום החמישי ברוסיה ל-1:1, כשניצחו בביתם את טריומף 60:72. בלאט ועוזרו דן שמיר נהנו מרבע שני הגנתי של שחקניהם ויתרון 30:40 במחצית. ברבע השלישי דינמו הגדילה את יתרונה ושמרה עליו עד לסיום. סרגיי מונייה הוליך את קלעי דינמו עם 19 נקודות, סרגיי ביקוב הוסיף 15, דאריוש לברינוביץ' 11 ורוברטאס יאבטוקס, לשעבר שחקנה של ריטאס וילנה, קלע 10.

ראקוצ'ביץ' בסגל סרביה לאליפות אירופה

מאמן נבחרת סרביה, דושאן איבקוביץ', זימן לסגל נבחרת סרביה באליפות אירופה בפולין, את קלעה של טאו ויטוריה איגור ראקוצ'ביץ'. הפעם האחרונה בה שיחק ראקוצ'ביץ' עבור סרביה היתה באליפות העולם 2006 שנערכה ביפן. מי שייעדר מהסגל הסרבי הוא הסנטר דרקו מילצ'יץ' המשחק בממפיס גריזליס. מיליצ'יץ' סבל ממספר פציעות, ולא שיחק עם סרביה במשחקי הקדם. חברו של מיליצ'יץ' מממפיס, הגארד מרקו יאריץ' הביע את רצונו לשחק עבור הנבחרת, אך איבקוביץ' החליט לא לזמנו. גם מי שהיה קפטן הנבחרת בקיץ שעבר, מילוש וויאניץ' לא זומן, בשל פציעה ממנה הוא סובל.

מי שעוד יאיישו את הסגל הסרבי הם ננאד קרסטיץ', המשחק באוקלהומה ת'אנדר, והפורוורד של חובנטוד בדאלונה לוקה בוגדנוביץ'. איבקוביץ' זימן גם את שחקני אולימפיאקוס מילוש תיאודוסיץ' וזוראן ארצג. סרביה תשחק באליפות שתיערך הקיץ בפולין בבית אחד עם אלופת העולם ספרד, סלובניה ובריטניה.

סגל סרביה לאליפות אירופה 2009:

מילוש תיאודוסיץ', סטפן מרקוביץ', וולה אבדלוביץ', מילנקו טפיץ', איגור ראקוצ'ביץ', אורוס טריפקוביץ', דושאן קסמאן, נוביצ'ה וליקוביץ', זוראן ארצג, איבן ראדנוביץ', לוקה בוגדנוביץ', ננאד קרסטיץ', קוסטה פרוביץ' ובובאן מריאנוביץ'.

עדכון ראשון: 15.5, 23:44

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully