וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד הפסידה, ברצלונה אלופת ספרד

אחרי מנ' יונייטד ואינטר, נפתחו חגיגות האליפות גם בקטאלוניה. בארסה, שתשחק בראשון, נהנתה מהפסדה של ריאל מדריד 3:2 לויאריאל

עכשיו בברצלונה יכולים להיות רגועים. תואר האליפות חזר אליהם בוודאות, בעקבות ההפסד של ריאל מדריד הערב (שבת) 3:2 לויאריאל. ההפסד הזה הכתיר רשמית את ברצלונה כאלופה לעונת 2008/9, עוד לפני משחקה נגד מאיורקה (ראשון, 20:00, ספורט 5). כעת האוהדים המאושרים שמחזיקים בכרטיסים לקאמפ-נואו יוכלו להגיע בשיא הנינוחות, לבושים בחולצות האליפות. ולפתוח כבר אור לבוקר המשחק את החגיגות שיימשכו עוד הרבה זמן אחריו.

בברצלונה כבר חושבים על תואר שלישי ולא פחות חשוב, גמר ליגת האלופות ב-27 למאי. המאמן פפ גווארדיולה כבר חושב הלאה, ויתכן שייתן לכמה משחקניו לנוח. מי שעשוי ליהנות מכך הוא גיא אסולין, קשרה הישראלי של קבוצת ברצלונה ב'. התקשורת הספרדית מדווחת שאסולין ועוד כמה משחקני ברצלונה ב' - בוטיה, טיאגו, צ'אבי טורס - יקודמו לסגל הבוגרים במשחק נגד מאיורקה.

ויאריאל - ריאל מדריד 2:3

ריאל ידעה שכל תוצאה פרט לניצחון תפתח את חגיגות האליפות של ברצלונה, אבל זה לא מנע ממנה להיראות כבוייה לגמרי, ונראה שכל הסיפור הזה לא ממש עניין את שחקניה, שכל כך רוצים לסיים את העונה. ויאריאל מצדה, נלחמת על מקום בליגת האלופות, וככה זה גם נראה על המגרש, כשרובר פירס העלה אותה ליתרון בדקה ה-17. אריאל בגאסה השתלט על כדור עומק ממרכז המגרש, פרץ מצויין מצד שמאל והגביה לפירס, שנגח ממרכז הרחבה פנימה.

עם פתיחת המחצית השניה ריאל הצליחה להפגין כמה ניצוצות של כדורגל, ואחת מהן הגיעה כבר אחרי דקה, כשמיגל טורס הרים כדור להיגואין, שהמשיך במסירת רוחב לרפאל ואן דר וארט, בדרך לשער השוויון. השער הזה החזיק מעמד 14 דקות בלבד, כשקאני התכבד ביתרון השני של ויאריאל במשחק הזה. אצל הצוללת הצהובה כבר התחילו להתרגל לרעיון של הניצחון, היגואין ניצל את השאננות הזאת כדי להשוות בדקה ה-88. כמו בהתחלה, כך גם בסוף המשחק - ויאריאל המשיכה להילחם עד הטיפה האחרונה, ובדקה ה-90 נהנתה מטעות חמורה של קסיאס. שוערה של ריאל מדריד יצא רע מאוד לקרן מצד שמאל והדף היישר לקפדווילה, שדחק מקרוב את שער הניצחון שקבע 2:3 לויאריאל.

אוסאסונה - סביליה 0:0

הקבוצה הבאסקית אירחה את הקבוצה מאנדלוסיה, כשהיא ידעה שהיא חייבת ניצחון כדי לשמור עצמה במרחק סביר מהתחתית הבוערת מתחת לרגליה, אלא שבמשך 90 דקות שתי הקבוצות לא הצליחו להבקיע. אוסאסונה עם 37 נקודות, ואם ספורטינג חיחון תנצח היא תוריד אותה אל מתחת לקו האדום (ניצחה אותה פעמיים 1:2). סביליה עדיין במקום השלישי עם 64 נקודות, וולנסיה תוכל לצמצם את הפער ממנה לשתיים בלבד אם תנצח. רומאריק מסביליה (82) וסרחיו מאוסאסונה (90) ראו כרטיסים אדומים.

דפורטיבו לה קורוניה - חטאפה 1:1

מיצ'ל, שמונה לא מכבר לאמן את חטאפה, השיג איתה במחזור הקודם ניצח חשוב מאוד, 0:3 על אוסאסונה. הפעם הוא וקבוצתו יצאו למשחק חוץ קשה בריאזור שבחבל גאליסיה, במטרה להשיג עוד נקודות ולהתרחק ממאבקי הירידה. דקה לאחר פתיחת המחצית השנייה כבש רוברטו סולדאדו, חמש דקות לפני שריקת הסיום איזן ריקי את התוצאה ושלח את הקבוצות להתחלק בנקודות. חטאפה התרחקה ארבע נקודות מהקו האדום, אבל הפער הזה יוכל להצטמצם עם סיומו של המחזור. דפור עולה זמנית למקום השישי בטבלה עם 57 נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully