וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: ניוקאסל שוב בצרות

הקבוצה של שירר הפסידה 1:0 לפולהאם והיא מתחת לקו האדום, כמו גם מידלסברו שהסתפקה ב-1:1 מול אסטון וילה. אברטון חמישית

מלבד חגיגות האליפות של מנצ'סטר יונייטד, שאר משחקי השבת התמקדו בקרבות על המקומות לאירופה ובמאבקי הירידה. אסטון וילה, שרצתה לשמור על מקומה החמישי, התארחה אצל מידלסברו, שנלחמת על החיים שלה ונמצאת עמוק בצרות במקום לפני אחרון, והמשחק ביניהן הסתיים בתיקו 1:1 שמותיר את שתיהן מאוכזבות. אברטון חלפה על פני וילה עם ניצחון 1:3 על ווסטהאם, כשיריבתה של בורו בתחתית, ניוקאסל, הפסידה בביתה 1:0 לפולהאם וחזרה גם היא אל מתחת לקו האדום. מי שניצלה את המעידות של יריבותיה היא האל, שתיקו 1:1 בבולטון העלה אותה למקום ה-17. טוטנהאם שומרת על מרקח נגיעה מהמקום השביעי, לאחר ניצחון 1:2 על ווסטהאם.

מידלסברו - אסטון וילה 1:1

הקבוצה של גארת' סאות'גייט קיבלה הזדמנות להשאיר לעצמה סיכוי להישארות, ובעטה בדלי. אחרי ההפסד 3:1 לניוקאסל ביום שני האחרון בסנט ג'יימסס פארק, שהוביל כמעט לגניזת השאיפות להישאר, בבורו קיוו שהריברסייד ישנה להם את המזל, כשהם רחוקים שלוש נקודות מחוף המבטחים ועם הפרש שערים גרוע מיריבותיהן לתחתית. לווילה היו זכרונות טובים מהמפגשים מול בורו, כאשר הם ניצחו בכל שלושת משחקי החוץ האחרונים נגדם, למרות שבמפגש הקודם בין שתי הקבוצות השנה, מידלסברו הייתה זו שסיימה עם ניצחון.

מגן אסטון וילה, מרטין לאורסן, הודיע אתמול על פרישה מכדורגל בגיל 31, בעקבות פציעה קשה ממנה הוא סובל בברכו הימנית, והערב ראה את חבריו חוזרים מפיגור, אך מאבדים אחיזה במקום החמישי. סאנלי טונצ'אי הטורקי העלה את בורו ליתרון במספרת נפלאה בדקה ה-17, אבל הרחקה רעה של קינג איפשרה לג'ון קארו לכבוש את השיוויון בדקה ה-58. בורו עם 32 נקודות, שלוש מתחת להאל, שנמצאת מעל לקו האדום ומחזיקה בהפרש שערים עדיף.

ניוקאסל - פולהאם 1:0

אחרי הניצחון 1:3 על מידלסברו ביום שני האחרון, שחקניו של אלן שירר באו עמוסי ביטחון למשחק החשוב נגד פולהאם, במטרה להשלים את המשימה: הישרדות בליגה. בפולהאם, לעומת זאת, מדברים בעיקר על אירופה. הקבוצה, שרק בשנה שעברה ניצלה בנס מנשירה לצ'מפיונשיפ בזכות הפרש שערים עדיף, שואפת להיאחז במקום השביעי שמוביל למפעל אירופי, לאחר שהמאבק על המקום השישי נותר בלתי אפשרי.

אובפמי מרטינס הניגרי בעט לקורה בדקה ה-15, אבל התסכול של המארחים העדיפים גבר בדקה ה-41, אז דיומנסי קמארה הכניע את סטיב הארפר כשברק טענות שחקני ניוקאסל לנבדל. בדקה ה-60 העניינים הסתבכו עבור המגפייז, כשהבלם סבסטיאן באסונג היה האחרון בדרך לשער והכשיל את קמארה. כל ניסיונותיה של ניוקאסל להשוות עלו בתוהו, כשגם השופט הווארד ווב פוסל שער של מארק וידוקה, ושירר שוב מתחת לקו האדום, כשרק מחזור אחד נותר לסיום.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

אברטון - ווסטהאם 1:3

הפטישים הגיעו לגודיסון פארק במשחק שנחשב פתוח עבור שתי הקבוצות. הטופיז ידעו ניצחון עשוי לסדר להם את המקום החמישי, ועמדו במשימה לעיני הקהל הביתי. אברטון, שחושבת לא מעט על גמר הגביע בוומבלי נגד צ'לסי בסוף החודש, השלימה ניצחון כפול על הקבוצה של ג'אנפרנקו זולה, שעוד הספיקה להוליך מבעיטה אדירה של הצ'כי רדוסלאב קובאץ' בדקה ה-24. אלא ש-14 דקות אחר כך זכו המארחים לפנדל והרחקה של ג'יימס טומקינס הצעיר, כשלואיס סאהה דייק מהנקודה הלבנה. ג'וזף יובו כבש את שער הניצחון בדקה ה-48. אחרי כדור קרן של סטיבן פינאר. הדרום אפריקאי רשם בישול שני בדקה ה-76, אז סאהה השלים צמד וחתם את תוצאת המשחק.

טוטנהאם - מנצ'סטר סיטי 1:2

כשרק נקודה אחת ושני מקומות מפרידים ביניהן, טוטנהאם ומנצ'סטר סיטי הגיעו עם תקוות לסיים את העונה הבינונית עם משהו ביד. השתיים, שנאבקות יחד עם ווסטהאם ופולהאם על מקום באירופה בעונה הבאה, ידעו שניצחון של אחת מהן יבטיח כמעט בוודאות את השלמת המטרה. בדקה ה-29 עלו התרנגולים ליתרון משער של ג'רמיין דפו, שגבר בקלילות על פני ריצ'ארד דאן וכבש. סיטי לא ויתרה ואיזנה את התוצאה משער נהדר של ואלרי בוז'ינוב, שבבעיטת יעף מצא את הרשת. בדקה ה-86 קיבלה טוטנהאם פנדל, ורובי קין לא נכשל מול שיי גיבן. הארי רדנאפ וחבורתו ממשיכים להשגיח על פולהאם השביעית.

בולטון - האל סיטי 1:1

בולטון כבר יודעת שאם לא יקרה משהו יוצא דופן, היא תשחק בעונה הבאה בפעם התשיעית ברציפות בפרמייר ליג, אך בכל מקרה היא מקווה לסיים את העונה ולשכוח אותה כמה שיותר מהר. האל, שלא רוצה לשוב כבר אחרי עונה לליגה השנייה, הגיעה כשהיא זקוקה נואשות לנקודות. סטיינסון האיסלנדי כבש לזכות המארחים במתפרצת בדקה ה-26, וקרייג פאגן השווה בדקה ה-47 אחרי טעות קשה של דני שיטו. בעקבות הפסדה של ניוקאסל, האל עלתה מעל לקו האדום והיא מקדימה את הקבוצה של שירר בנקודה.

במשחק נוסף:

סטוק סיטי - וויגאן 0:2
לסטוק: ריקרדו פולר (69), ג'יימס ביטי (76)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully