וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי כהן: "ידענו שהמאבק יישאר פתוח עד הסוף"

הפועל רעננה סיימה רק ב-1:1 נגד רמה"ש ופתחה את המאבק עם נצרת על המקום החמישי. סמדג'ה: "כל הכבוד לנצרת שעדיין נמצאת במירוץ"

ניר חורי

צילום ועריכה: יותם רונן

בהפועל רעננה ייאלצו לחכות לפחות שבוע נוסף כדי לדעת אם הם יעפילו לליגת העל, אך בכל מקרה דאגו לכך שהמתח יישמר. רעננה, שסיימה הערב (שישי) ב-1:1 נגד עירוני רמת השרון, מקדימה בשלוש נקודות בלבד את מכבי אחי נצרת, שניצחה 0:2 את הפועל ירושלים.

מאמן הפועל רעננה, אלי כהן, אמר בסיום המשחק: "ידענו שהמאבק יהיה עד הסוף. אנחנו צריכים להתרכז יותר בעצמינו. לא שיחקנו טוב היום. אין ספק שהמתח והעצבים השפיעו. כמו שאני אומר, זה יהיה עד הסוף ואנחנו צריכים לשנס מותניים ולהשתפר ברמה המנטלית. הוצאנו מפה נקודה חשובה ואנחנו חושבים קדימה". שאול סמדג'ה, שוער הקבוצה, הוסיף: "רצינו לעשות את זה ולנצח, אבל אני שמח שבכל מקרה לא הפסדנו. כל הכבוד לאחי נצרת שעדיין במירוץ".

חיים שאבו, שחקן עירוני רמת השרון, הסביר את המאבק הבלתי מתפשר של קבוצתו, שנמצאת בסכנת הירידה: "ידענו מההתחלה שזה יימשך עד המחזור האחרון. מי שבא לראות אותנו יודע שאנחנו לא משחקים כמו קבוצת תחתית. אנחנו מנסים לנצח והולכים לשער, אבל משלמים את המחיר".

יהודה זגורי, מאמן רמת השרון, הוסיף: "אם המשחקים היו מסתיימים ב-45 הדקות הראשונות, היינו עולים ליגה. כנראה שיש משהו בהיבט המנטלי שאנחנו מבקיעים ולא מצליחים לשמור על זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully