וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדריד: נדאל ופדרר בחצי הגמר

המדורג ראשון בעולם ניצח בדרבי ספרדי את ורדסקו 4:6, 5:7, השוויצרי ניצח 5:7, 7:6, 1:6 את אנדי רודיק, ומחכה בשלב הבא לדל פוטרו

בכל פעם שאנדי רודיק פוגש את רוג'ר פדרר מתפתח משחק מהנה, מותח, איכותי, אבל כזה שהתוצאה בו כמו נקבעה מראש. 19 פעמים נפגשו שני השחקנים המצוינים האלה, ומתוכם רשם רודיק רק שני ניצחונות (במונטריאול 2003 ובמיאמי 2008). גם היום (שישי), במשחק ה-20 ביניהם, לא היו הפתעות, ובתום המפגש היה זה פדרר שהעפיל לשלב חצי הגמר של טורניר מדריד בעזרת ניצחון 5:7, 7:6, 1:6.

רודיק פתח היטב ושבר במשחקון השני, אבל פדרר שבר מיד בשלישי, וניצל הגשה לא מרוכזת של רודיק כדי לשבור ל-5:6 ולנצח 5:7 במערכה. במערכה השנייה שני השחקנים שמרו על ההגשה והלכו לשובר שוויון, אותו פתח פדרר פתח עם 0:3, אבל רודיק השווה והמשיך לניצחון 6:7 במערכה. אבל הקאמבק הנהדר של רודיק כילה את כוחותיו, ופדרר דרס במערכה השלישית ובעזרת שתי שבירות קבע 1:6 ועליה לחצי הגמר, שם יפגוש את חואן מרטין דל פוטרו, שהדיח את אנדי מארי. הסקוטי המוכשר שיפר העונה באופן ניכר את משחק החימר שלו, אבל נאלץ להיכנע לארגנטינאי המצוין 7:6, 6:4.

המדורג ראשון בעולם, רפאל נדאל, הגדיל את רצף הניצחונות שלו על משטח החימר ל-32, עם ניצחון לא קל על בן ארצו פרננדו ורדאסקו ברבע הגמר. השור ממאיורקה עבד קשה מהצפוי מול חברו לנבחרת הדייויס של ספרד, אבל הצליח לסגור עניין בשתי מערכות עם 4:6, 5:7 בסיום. בחצי הגמר כבר יחכה לו קרב קשה בהרבה, מול נובאק דג'וקוביץ', שניצח את איבן ליוביצ'יץ' 4:6, 4:6.

הטניסאית מספר 1 בעולם, דינארה סאפינה, צלחה מפגש לא פשוט עם הבלתי מדורגת אלונה בונדרנקו. הרוסיה, שמקווה להשיג תואר שני רצוף על חימר, אחרי שזכתה ברומא, ניצחה את בונדרנקו 4:6, 3:6, ועלתה לחצי הגמר במדריד. הצרפתיה אמילי מאורסמו עבדה קשה יותר, ונחלצה מפיגור מול ההונגריה אגנס סזאביי בדרך לניצחון 7:5, 1:6, 1:6. מאורסמו תתמודד בשלב הבא נגד הדנית המצודדת קרלויין ווז'ניאקי.

מי שלא תהיה בחצי הגמר היא המדורגת רביעית ילנה יאנקוביץ', שנוצחה על ידי השוויצרית החיננית פטי שנידר 7:6, 6:3. "היו לי הרבה בעיות עם הכדורים הגבוהים", אמרה יאנקוביץ' המאוכזבת, "עליי לנצח את ההפסד ולשכוח ממנו מהר".

הראל לוי העפיל לחצי הגמר בטורקיה

הראל לוי ממשיך במסע המופלא שלו בטורקיה. אחרי שעלה אתמול (חמישי) לגמר טורניר הזוגות עם יוני ארליך, לוי, המדורג 234 בעולם, העפיל לחצי הגמר ביחידים בזכות ניצחון משכנע על פאבל סנובל הצ'כי (174 בעולם) 0:6, 2:6 בטורניר איזמיר בטורקיה (פרסים בסך 64 אלף יורו).

לוי, שמבטיח בזכות הניצחון 33 נקודות דירוג ומשלשל לכיסו 3,250 יורו, יפגוש בשלב ארבע האחרונים את מרסל אילהאן הטורקי.

* סבב ה-WTA דחה את בקשת מארגני טורניר דובאי להקל על הקנס שספגו, 300 אלף דולר, בעקבות אי קבלתה של שחר פאר למשחקי הטורניר. כזכור, בפברואר 2009 המארגנים לא התירו לפאר להשתתף בטורניר, ויום לפני פתיחתו הודיעו כי היא לא מורשית להיכנס לאיחוד האמירויות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully