וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארצית: בית"ר/שמשון ת"א ובת ים ימתינו שבוע נוסף

16.5.2009 / 18:00

הבית"רים היו צריכים נקודה כדי להבטיח עלייה, אך הפסידו 4:1 לכפר קנא השמינית. גם בת ים תחכה, למרות ניצחון 1:2 על בני ג'דידה

המחזור ה-31 בליגה הארצית נפתח אתמול (שישי) במפגשים בין שתי העולות הטריות לליגה הלאומית - הפועל מרמורק והפועל ראשון לציון - עם קבוצות התחתית מטמרה וטירת הכרמל, ופערי המיקום והאיכות ניכרו בתוצאות. הפועל ראשון לציון חגגה עם 1:5 על טירת הכרמל, ואילו מרמורק ניצחה 2:4 את בני טמרה.

היום הגיעה תורן של הבאות בתור מבחינת המיקום, אך בית"ר/שמשון תל אביב שהייתה זקוקה לנקודה, הובסה 4:1 על ידי כפר קנא (44 נקודות) ודחתה את החגיגות לשבוע הבא. גם בת ים, שניצחה בחוץ 1:2 את בני ג'דידה, מוליכה על כפר קנא בחמש נקודות ותיאלץ להמתין. נצרת עילית מקדימה את כפר קנא בשתי נקודות, אחרי ניצחון מוחץ 0:6 על אום אל פאחם המפורקת. ההתמודדות בין שתי הראשונות, סקציה נס ציונה והפועל אשקלון, הסתיימה בתיקו 0:0.

עירוני טירת הכרמל - הפועל ראשון לציון 5:1

המארחים פסחו על משחק הגישושים, וכבר בדקה ה-5 עלו ליתרון כשעבד מורג'אן ניצל חוסר ריכוז בהגנת ראשון לציון, בעט מקצה הרחבה פנימה וקבע 0:1 לטירת הכרמל. האורחים מעיר היין התעוררו בעקבות השער, ובאו על שכרם בדקה ה-23. גיל חפץ מסר מצוין לכפיר אודי, שגלגל מול שער ריק פנימה וקבע שוויון 1:1 במחצית. המחצית השנייה הייתה כולה של ראשון לציון, ושחקניו של אריק גילרוביץ' שטפו על המגרש. רותם כבודי העלה את האורחים ל-1:2 בדקה ה-49, גל ספיר כבש את השלישי בדקה ה-62, והאורחים נהנו משער עצמי של מהראן אדנו בדקה ה-68. את הקונצרט חתם אלירן אפריאט בדקה ה-76, כשקבע את תוצאת המשחק.

הפועל בני טמרה - הפועל מרמורק 4:2

המארחים הוליכו 0:1 במחצית, וגרמו לאורחים מרחובות להתעורר במחצית השנייה. אלירן שחר השווה בדקה ה-47 ל-1:1 ועמרי עטיה הפך את התוצאה בדקה ה-55, כשקבע 1:2. בני טמרה איבדה כוחות ונכנעה לצמד מהיר של ניסים בן דוד בדקות 60 ו-65, כשהיא רק מצליחה לצמק ל-4:2 על לסיום.

מכבי כפר קנא - בית"ר/שמשון תל אביב 1:4

האורחים ידעו שנקודה תספיק להם כדי לעלות לליגה הלאומית מהמקום החמישי, בעוד המקומיים רצו לשמור על הסיכוי שלהם לעלות. עיאד חוטבה העלה את כפר קנא ליתרון בדקה ה-16, אבל אופיר חלוואני איזן בחלוף שבע דקות. כפר קנא לא רצתה לאפשר לתל אביבים לפתוח שמפניות וכבשה עוד שלוש פעמים במחצית השנייה. כעת לכפר קנא 44 נקודות, שש פחות מבית"ר תל אביב.

בני ג'דידה - עירוני בת ים 2:1

גם הקבוצה מבת ים קיוותה להבטיח את עלייתה כבר במחזור ה-31, אך בעקבות הניצחון של כפר קנא היא תצטרך להמתין שבוע נוסף, כשהיא במקום השישי עם 49 נקודות. מתי אברהם (15) ומתן עשור (50) הבקיעו את השערים לזכות האורחים.

הפועל אום אל פאחם - הפועל נצרת עילית 6:0

אחרי הבושות שעשו בראשון לציון במחזור הקודם, הובסו הפעם שחקני אום אל פאחם במגרשם הביתי, אך לפחות נשארו על המגרש עד הדקה ה-90. אחרי מחצית מאופסת החלה ההצגה של מוטי כלטוב, שכבש רביעייה מרשימה (52, 62, 78 ו-83), דודי אלישע (61) הוסיף אחד בפנדל וגם אורן פלאש (88) השתתף בחגיגה.

סקציה נס ציונה - הפועל אשקלון 0:0

עם יתרון של ארבע נקודות על פני יריבתה, רצתה הקבוצה של רפי כהן לסגור עניין ולהבטיח את אליפות הליגה השלישית. אך למרות שהאשקלונים שיחקו מעל 60 דקות בנחיתות מספרית, לאחר הרחקתו של השוער שלומי בן חמו, התוצאה נותרה מאופסת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully