וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכח - אשדוד: דהאן ניפה את וייצמן ובני חדד מהסגל

מנג'ר הסגולים לא היה מרוצה מיכולת השניים במשחקים האחרונים וניפה אותם לקראת אשדוד (ש', 19:10), שרוצה לסיים את העונה בכבוד

לאחר התצוגה המרשימה נגד בית"ר ירושלים בחצי גמר גביע המדינה וההפסד הכואב בתוספת הזמן, תחזור הכח עמידר רמת גן למשימה האמיתית שלה - ההישרדות בליגה. הסגולים יארחו את מ.ס אשדוד (19:10, ללא שידור) וינסו לשמור את שלוש הנקודות בוינטר ולהיצמד להפועל פתח תקוה וסכנין בחוף המבטחים.

מנג'ר הכח, דודו דהאן, בחר לנפות מהסגל את בני חדד ועידן וייצמן, לאחר שלא היה מרוצה מיכולתם במשחקים האחרונים ומהשקעתם באימונים, כשויצמן אפילו לא זומן לאימון המסכם. כזכור, לפני משחק העונה של הסגולים נגד קרית שמונה ניפה דהאן שלושה שחקני מפתח - ג'וזף נואפור, קרים עבדול לוקמן וברק ויסוקר, כשגם ברק בדש נופה והוחזר, וניצח במשחק, כך שבוינטר לא מודאגים יותר מדי מחסרונם וסומכים על שיקול דעתו של המנג'ר.

מי שירוויח מהניפויים הוא דידי אונגר, שיתפוס את המקום הפנוי בקישור. גם מייקל טוקורה, ממצטייני העונה ששב לאימונים השבוע לאחר חודש בו הושבת בעקבות פציעה, צפוי לחזור להרכב הקבוצה על חשבון עומר רפס.

הרכב משוער: ז'וסלן מאייבי, אביב חדד, ישראל ראש, איתן טיבי, חיים פונטרמולי, תמיר פור, דידי אונגר, מייקל טוקורה (עומר רפס), גל לוי, ג'וזף נאפור, ברק בדש.

מזרחי: "דווקא הפעם יש לנו מה להוכיח ועל מה להילחם"

מ.ס. אשדוד תפגוש בשבת ( 19:00, אין שידור) את הכח עמידר רמת גן, שהדיחה אותה ממשחקי הגביע בשלב רבע הגמר. מלבד ההפסד לסגולים בגביע, צברו שחקניו של המאמן יוסי מזרחי רק שתי נקודות מ-21 אפשריות בשבעת המחזורים האחרונים בליגה, כאשר הנצחון האחרון הושג בדיוק לפני חודשיים מול עירוני קרית שמונה במחזור ה-23.

השבוע נאלצו להתמודד באשדוד גם עם השמועות והרינונים על כך שהקבוצה לא תתאמץ מול הכח עמידר, שזקוקה נואשות לנקודות בתחתית. אוהדי עירוני קרית שמונה אף שיגרו מכתב לאשדודים ובו הם מבקשים מהם לשמור על ההגינות, להופיע בצורה ספורטיבית ולתת הכל מול הסגולים. "שקרית שמונה לא יפקפקו ביושר, באמינות ובספורטיביות שלנו". אמר בתגובה מנכ"ל מ.ס. אשדוד, רפי נידם.

מפגש פיקנטי ייערך על המגרש, כאשר צמד שחקני הכח, עידן וייצמן וברק בדש ישחקו מול קבוצתם בעונה הבאה, שכן השניים כבר חתומים על חוזה לשנים הבאות באשדוד. המאמן יוסי מזרחי ייחסר את עידן שריקי וקובי דג'אני, שכבר סיימו את העונה בגלל פציעות, וכן את הבלם מתן אוחיון שפצוע בקרסולו. מזרחי פנה אל שחקניו באסיפה לקראת המשחק ואמר להם: "תילחמו כמו גברים, יש אנשים שמדברים מסביב על כך שאנחנו לא מתכוונים להשקיע במשחק הזה, ודווקא הפעם יש לנו הרבה מה להוכיח ועל מה להילחם. חשוב שנסיים את העונה הזו בכבוד, עם טעם טוב בפה ושנהיה ממוקמים כמה שיותר גבוה בטבלה".

מזרחי מתכנן לעלות בהרכב החזק שעומד לרשותו וככל הנראה הוא לא יעשה שום שינוי לעומת ההרכב שפתח בתיקו המאופס מול מכבי פתח תקווה בשבת שעברה.

הרכב משוער: דראגן סטויקיץ', ליאור ראובן, כריסטיאן גונזאלס, שי מיימון, אדיר טובול, יוסי אופיר, לובומיר קוביצה, ברוך דגו (עידן שדה), משה אוחיון, דוד רביבו, דימיטאר מקרייב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully