וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א-בני יהודה: אולי הפעם?

12.5.2009 / 17:34

בחוסר ודאות תקציבית ואחרי ארבעה משחקים ללא ניצחון, מכבי ת”א מחכה לבני יהודה עם שני חלוצים בהרכב. משה ביטון חוזר להרכב הזהובים

שחקני מכבי תל אביב סיימו הבוקר (שישי) את ההכנות לקראת המשחק נגד בני יהודה מחר (שבת, 17:00, ספורט 1), בבלומפילד. בצל חוסר הוודאות בכל הנוגע לתקציב המועדון בעונה הבאה, המטרה האחרונה שנשארה לשחקניו של המנג'ר אבי נמני היא לתפוס בסיום העונה את המקום השישי בטבלה, דבר שיעניק מענק דירוג שיעשיר את הקופה המדוללת של המועדון בסיום העונה.

נמני יחסר מחר את ליאור ז'אן וגיז'רמו ישראלביץ' המוצהבים, אך לעומת זאת יקבל בחזרה לסגל את הבלם אבי יחיאל והחלוץ איליה יבוריאן, שסיימו לרצות עונשי הרחקה. השניים צפויים לפתוח בהרכב.

לפני האימון התאספו כל השחקנים וחברי ההנהלה על כר הדשא והעניקו זר פרחים ענק לחלוץ יניב עזרן, שחגג השבוע את יום הולדתו ולראשונה החל היום באימוני ריצה עם הפיזיולוג בוקי ירון, וזאת כחלק מתוכנית השיקום אותה עובר החלוץ אחרי הניתוח שעבר בברכו לפני כחודשיים. עזרן ספג השבוע קנס של 5,000 דולר בגין התקרית המילולית בה היה מעוקב עם המנהל אבנר טוויטו לפני כשבועיים, ובמועדון מקווים שהליך השיקום שלו יעבור בהצלחה. עזרן צפוי לחזור לאימונים מלאים לקראת פתיחת העונה הבאה.

המנג'ר נמני, שתירגל אמש את סקוט סילי ואיליה יבוריאן בצוותא בחוד ההתקפה, עשה זאת גם בתרגול הטקטי שנערך היום. נמני הרבה לערוך שינויים בהרכב הפותח, אולם נראה כי בסופו של דבר יהיו אלה דולי ג'ונסון (שספג השבוע קנס של עשרת אלפים דולר בגין איחורו לאימון) וג'ונתן אסוס שיפתחו בקישור האחורי, כאשר מאור בוזגלו ויוסי שבחון ישלימו את חוליית הקישור.

בסיום האימון אסף נמני את השחקנים לשיחת מוטיבציה קצרה על הדשא וביקש מהם להתכונן היטב לקראת המשחק מחר.

הרכב משוער: דרגוסלב יבריץ', יובל שפונגין, איגור טומאסיץ', אבי יחיאל, שרן ייני, דולי ג'ונסון, ג'ונתן אסוס (משה מישאלוב), מאור בוזגלו, יוסי שבחון, סקוט סילי (חיים מגרלשווילי), איליה יבוריאן.

בני יהודה: רוצים מקום רביעי

בני יהודה, שלא נוצחה בששת המשחקים האחרונים שלה, יודעת כי ניצחון שלה על מכבי תל אביב, בתוספת תיקו או הפסד של מכבי נתניה בסכנין, יעלה אותה למקום הרביעי, שמבטיח בכל מקרה את הכרטיס המיוחל לאירופה. שחקניו של גיא לוזון יודעים שאם ערעורה של בית"ר ירושלים לגבי הרישוי לאירופה לא יתקבל, יוכלו הזהובים לשחק באירופה גם מהמקום החמישי, אבל המאמן הבהיר לחניכיו שהוא רוצה ניצחונות עד סוף העונה, כשהמטרה המוצהרת היא המקום הרביעי.

אחרי שני ניצחונות רצופים הזהובים ירצו להמשיך במומנטום החיובי גם מחר, כאשר המאמן לוזון ייאלץ להסתדר ללא החלוץ אלירן עטר, מלך השערים של הקבוצה, שייעדר בגין צבירת כרטיסים צהובים. החלוץ משה ביטון יפתח בהרכב לראשונה מאז חזר מהפציעה הארוכה בכתפו.

הבלם מילאן מרטינוביץ' סוחב פציעה בשרירי המפשעה, והיום הוא הסתפק באימון קל בלבד. עדיין לא ברור אם מרטינוביץ' יהיה בסגל, כאשר בכל מקרה הקולומביאני איבן גארידו והצעיר דין מורי יפתחו כבלמים במרכז ההגנה. הקשר מהראן ראדי סובל מפציעה בקרסולו אולם הוא כשיר למשחק. מי שצפוי לפתוח מחר בקישור האחורי הוא לירוי צעירי, שנמצא בכושר מצוין. החלוץ הצעיר רובי טולדו, שמתחתן בשבוע הבא, עשוי לקבל דקות משחק ראשונות העונה.

הקפטן אסי בלדוט יודע את מטרות הקבוצה לקראת המשחק: "המשחק הזה חשוב מאוד לי ולכל שאר הקבוצה, כי אנחנו רוצים להגיע לאירופה. בשביל להגיע לשם אנחנו צריכים להמשיך לנצח עד סוף העונה. זה לא יהיה פשוט, אבל אני מאמין שאם ננצח את שלושת המשחקים האחרונים נגיע למקום הרביעי".

האמנת בתחילת העונה שתהיו בצמרת? "אני יכול להגיד, ויש עדים לכך, שבתחילת השנה הצהרנו שאנחנו רוצים להגיע לאירופה ואנחנו עומדים בזה כרגע, אני מקווה שנתקדם עוד בטבלה".

הקפטן נשאל על כך שהשנה מעורבותו במשחק הקבוצה גדלה לעומת השנים האחרונות ואמר: "אני חושב שהתבגרתי במשחק שלי, וגיא נותן לי את הביטחון. אני מרגיש שאני אחראי על הרבה שחקנים מצוינים שנמצאים כאן, ואני משתדל, יחד עם עוד כמה, להנהיג את הקבוצה הזו. זה נכון שאני לא ילד, טוב לי בבני יהודה, יש לי כאן חוזה לעוד שנה וזה מה שמעניין אותי. יש מצב שאסיים את הקריירה בבני יהודה, אני מרגיש שייך למקום הזה".

אוהדי הקבוצה מתכננים להניף מחר שלט ענק ובו הכיתוב "שחקני הבית לא למכירה", כאשר הם מתכוונים להעביר מסר ברור להנהלת המועדון שלא תשחרר או תמכור אף אחד מהשחקנים הצעירים של הקבוצה לקראת העונה הבאה.

הרכב משוער: דלה איינוגבה, עוז ראלי, איבן גארידו, דין מורי, כפיר אדרי, קובי מויאל, לירוי צעירי (מהראן ראדי), תמיר כחלון, פדרו גלבאן, אסי בלדוט, משה ביטון (שלומי טולדו).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully