וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'רמי טיילר עשוי לנחות בחיפה בקיץ

15.5.2009 / 12:32

כוכב התיכונים בן ה-17, שהחליט בצעד תקדימי לוותר על השנה האחרונה בבית הספר התיכון, על הכוונת של החיפאים: "סיכוי לא גבוה, אך אפשרי"

בעודה עסוקה לפיינל פור, במכבי חיפה יש המתכוננים כבר לעונה הבאה. היום (שישי), עלתה האפשרות כי אחד מהשחקנים היותר מדוברים בארצות הברית בחודשים האחרונים, ג'רמי טיילר, יגיע למועדון בקיץ הקרוב. טיילר בן ה-17, שנחשב לכישרון גדול במולדתו, עלה בשבועות האחרונים לכותרות לאחר שהעדיף לצאת לאירופה עוד לפני שסיים את בית ספר התיכון, ובכך לדלג כמובן גם על שלב הקולג'ים - בדומה לתקדים שיצר העונה ברנדון ג'נינגס מרומא.

כרגע מחזיק טיילר בכמה הצעות ממספר קבוצות בכירות באירופה, אך המקורבים לו התרשמו מאוד מהאופן בה טיפלה חיפה בכוכב המכללות, דבון ג'פרסון, והאופציה כי טיילר ינחת בסופו של דבר דווקא בקבוצה מהכרמל, ריאלית. "יש עוד שבע קבוצות מהטופ האירופאי שרוצות אותו", מסר גורם בחיפה. "להערכתי, הסיכוי שהוא יגיע לא גבוה, אך זה אפשרי".

מי שמנסה לקדם את המהלך הם אנשי הקבוצה בארצות הברית, בראשותו של הבעלים ג'ף רוזן, שמעוניינים לחזק את הקשר הקיים בין הקבוצה ובין גורמים באמריקה. במידה וטיילר יגיע בסופו של דבר לחיפה, הוא יהפוך את הקבוצה הצנועה לאחת המדוברות באירופה. קבוצות נוספות שכבר הגישו הצעה לילד בן ה-17 הן מארוסי היוונית, ארמני מילאנו האיטלקית, ואף מלאגה הספרדית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully