וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

23 נקודות להלפרין בניצחון אולימפיאקוס

הגארד הישראלי הוליך את האדומים מפיראוס ל-78:93 על מארוסי, ו-0:2 בסדרת חצי גמר הפלייאוף ביוון. ניקולה וויצ'יץ' סייע עם 16 נקודות

אולימפיאקוס עלתה היום (חמישי) ליתרון 0:2 בסדרת חצי גמר הפלייאוף היווני לאחר שהביסה בחוץ 78:93 את מארוסי. יותם הלפרין כיכב בשורות האדומים, כאשר הוביל אותם עם 23 נקודות בכמעט 34 דקות של משחק.

האדומים של פנאיוטיס ינאקיס עלו ליתרון דו ספרתי כבר לאחר הרבע הראשון עם 21:32. השליטה המשיכה להיות בידיהם של האורחים שלא שמטו את ההובלה עד סיומו של המשחק. מארוסי הצליחה קצת לצמק לקראת סיומה של המחצית הראשונה, אבל אולימפיאקוס שמרה על היתרון, הגדילה אותו וכעת היא רחוקה משחק אחד מהעפלה לגמר הפלייאוף ביוון.

המשחק השלישי בסדרה ייערך בפיראוס ביום ראשון הקרוב. בחצי הגמר השני מובילה אלופת אירופה הטרייה פנאתינייקוס 0:2 על אריס סלוניקי, כך שככל הנראה נקבל את שחזור חצי גמר היורוליג בו תיפגשה שוב שתי היריבות הגדולות של אתונה.

מלבד הלפרין, שכאמור קלע 23 (7 מ-8 ל-2, 2 מ-5 ל-3, 3 מ-5 מהקו) ניקולה וויצ'יץ' הוסיף 16 נקודות, תיאודורס פאפאלוקאס עם 15, מילוש תאודושיץ' עם 12 נקודות. ג'רוד סטיבנסון קלע 14 נקודות למארוסי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully