וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עודד קטש: "אנחנו יותר מראויים, הגיע לנו"

14.5.2009 / 23:50

לאחר העפלתה של גלבוע/גליל עליון לפיינל-פור, עודד קטש היה מלא מחמאות לשחקניו על ההופעה: "מותר להיות גאים". גורדון לקראת מכבי: "אנחנו לא באים לראות את עזריאלי". דני פרנקו: "מרגיש תחושת ריקנות"

יותם רונן

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן

דרמה כזאת לא זכורה הרבה זמן, אפילו לא לזקני השבט. הפועל גלבוע/גליל עליון ניצחה לאחר הארכה, בתום משחק דרמטי ביותר, 80:87 את האלופה היוצאת, הפועל חולון, ועלתה לפיינל-פור. הקבוצה של עודד קטש ניצחה את החבורה של דני פרנקו 2:3 בסדרת רבע הגמר ותפגוש את מכבי תל אביב בפיינל-פור שיפתח ביום שלישי הבא.

הקבוצה הצפונית הגיעה לאולם הפחים ולא ויתרה לרגע על המשחק. היא פתחה מצוין, נחלשה בהמשך, אבל שמרה את עצמה במחצית השנייה צמודה מאוד למחזיקת הגביע. גל מקל נתן הופעה גדולה עם 19 נקודות, וביחד עם חבריו, הם הצליחו לאזן לשוויון 75, לאחר 40 דקות. המשחק המרתק והמותח נכנס להארכה, בה החבורה של עודד קטש הייתה קרת רוח ושקולה, בעוד שחקניו של פרנקו לחוצים ולא הצליחו לפגוע מהשדה ומהקו. גלבוע/גליל נטלה את ההובלה והצליחה לשמור עד הסיום על יתרונה, בדרכה לניצחון הגדול. עודד קטש, שהודח בשנה שעברה באמצע העונה בבושת פנים ממשרת האימון במכבי תל אביב, מחכה לצהובים של פיני גרשון בחצי הגמר.

גורדון: "זה משחק אחד, הכול יכול להיות"

"שיחקנו מול קבוצה ראויה", אמר בסיום מאושר מאמן הפועל גלבוע/גליל עליון, עודד קטש. "אמרתי לדני פרנקו ש'כל הכבוד לו ולשחקנים שלו'. היו לנו עליות וירידות כל העונה, חזרנו לכדורסל טוב בסוף השנה. אנחנו יותר מראויים, הגיע לנו. אני שמח בשביל השחקנים שלי. להרבה מאוד מהם זה פלייאוף ראשון. אם הם התרגשו, אז הם לא הראו את זה. היינו עם הגב אל הקיר וידענו להופיע, לא נשברנו.

"הפיינל-פור הייתה המטרה שלנו", המשיך קטש. "קבוצה שהגיעה לשם עשתה משהו העונה. מותר לנו להיות גאים. זה לא משנה מול מי נשחק בחצי הגמר. יש הרבה עבודה, אך השחקנים שלי יקחו רגע כדי להתגאות".

אבישי גורדון אמר: "קיימנו סדרה מתישה מול חולון. הם עשו עונה מדהימה. יש לנו חבר'ה מדהימים שהתחברו ביחד. אני מרגיש שאנחנו התבגרנו. מדהים לראות איך גל מקל, דיון דאוול ובריאן רוברטס התפתחו. תמיד כיף להיות כאן". לגבי מכבי אמר גורדון: "זה משחק אחד, הכול יכול להיות. אנחנו לא באים לטיול ולראות את עזריאלי".

ראש מועצת גלבוע דני עטר הודיע כי הוא תורם 20 אוטובוסים שיקחו את אוהדי הקבוצה מאולמה בגן נר אל משחקי הפיינל-פור ביד אליהו.

כריס ווטסון: "זה מאכזב"

בצד המפסיד הייתה כמובן קיימת אכזבה רבה. "זה לא עניין של מה עבד או לא עבד", אמר מאמן הפועל חולון, דני פרנקו. "חזרנו למשחק בצורה מצוינת והתקדמנו משם. המשחק היה יכול ללכת לשני הכיוונים. הכדור היה אצל מי שרציתי. היה לנו קצת יותר קשה כי חלק מהשחקנים לא היו בקו הבריאות (יהוא אורלנד - א.ש.).

"כל פעם שהיה חסר לנו משהו העונה התעלינו על זה", הוסיף פרנקו. "יש לי תחושה קשה של ריקנות כי אין עוד אימון ואני לא יודע אם אצליח לראות את כל השחקנים הלוחמים שלי. חבל לי".

הקפטן כריס ווטסון אמר בסיום: "זה הגיע בסוף למהלכים ספציפיים, לא הצלחנו לעצור את הפיק-אנד-רול שלהם. היה מאמץ, אבל היינו קצת קצרים. זה מאכזב, אבל כרגע אני לא מרגיש את זה כי המשחק רק נגמר. אם אירדם בלילה, אני אקום מחר גאה בקבוצה שלי".

שחקנה של חולון יהוא אורלנד היה אמור להיות מפונה באמבולנס לפני המשחק, לאחר שהתעלף כיוון שסבל מחום גבוה. אורלנד קיבל כדורים ואינפוזיה שהורידו לו את החום והוא הצליח לשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully