וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: בשם ההתקפה

וולפסבורג הביסה 0:5 את האנובר ופתחה פער של שתי נקודות מבאיירן (2:2 בהופנהיים) ושטוטגארט. הזאבים חסרים נקודה לאליפות

וולפסבורג של פליקס מגאת עשתה הערב (שבת) צעד גדול לקראת זכייה ראשונה בתולדותיה באליפות. הזאבים חזרו מהאנובר עם ניצחון 0:5, רצו למקלטי הרדיו ושמעו בשורות טובות מהופנהיים. שם נעצרה באיירן מינכן וסיימה ב-2:2. גם הרטה ברלין לא יכלה לשאלקה וסיימה ב-0:0. המשמעות: מחזור אחד לתום העונה פתחה וולפסבורג פער של שתי נקודות. ניצחון ביתי על ברמן במחזור האחרון יבטיח לה אליפות, כשהפרש השערים שלה מאפשר לה להסתפק גם בתיקו.

כן, גם בתחתית עדיין לוהט. קוטבוס הפסידה 2:0 בשטוטגארט ונמצאת במקום ה-17 עם 27 נקודות, כמו ארמיניה בילפלד שמקדימה אותה במקום אחד, שמוביל למבחנים, והושלה 6:0 בדורטמונד. בורוסיה מנשנגלאדבך, ששמחה לשמוע על הפסדי יריבותיה הובסה 5:0 בלברקוזן, שהתבשרה שמאמנה ברונו לבאדיה יעבור בעונה הבאה לקייזרסלאוטרן ויתאחד עם חברו סטפן קונץ. למרות זאת, גלדבאך קרובה להבטיח את ההישארות. מי שכבר עשתה זאת היא בוכום, שניצחה 0:2 את פרנקפורט.

האנובר - וולפסבורג 5:0

למרות ההודעה על הפרידה מפליקס מגאת' וההפסד הצורב בשטוטגרט, הזאבים ידעו להתאושש והביסו 0:3 את דורטמונד באמצע השבוע. החלום של שחקני וולפסבורג לזכייה באליפות הולך ונהיה ממשי מרגע לרגע. מגאת ושחקניו חגגו פעמיים - גם ניצחון גדול שפתח פער של שתי נקודות בפסגה, וגם שיפור משמעותי בהפרש השערים, שאומר למעשה כי תיקו במשחק הביתי מול ברמן יבטיח לזאבים את האליפות. גם הערב, הגיעו צמד החלוצים הנפלא של וולפסבורג - אדין דזקו וגראפיט, בגדול לעבודה.

כבר בדקה ה-14 עלו הזאבים ליתרון. אדין דזקו ניצל מסירה של היפני, מקוטו אסבה, וירה לרשת העליונה. הזאבים, שידעו כי הפרש השערים עשוי להיות משמעותי, לא הורידו את הרגל מהדוושה. בדקה ה-33 הרשית גראפיט את השני וכעבור שלוש דקות העלה את מאזנו ל-26 כיבושים. החגיגה נמשכה במחצית השניה. בדקה ה-54 השלים דזקו צמד לאחר שהמשיך פנימה הגבהה של בן ארצו, זבזדאן מיסימוביץ'. הבוסני הנפלא סיים את המשחק עם שלושער כשנגח את החמישי לרשת מעוד בישול של אסבה בדקה ה-79.

הופנהיים - באיירן מינכן 2:2

עוד לפני שלואיס ואן חאל מגיע כדי להדריך את הקבוצה, בפני שחקני באיירן מינכן עמדה משימת ההגנה על התואר. עכשיו, באליאנץ ארנה יסתפקו במקום בליגת האלופות, והמשחק בשבוע הבא נגד שטוטגארט יהפוך להיות קריטי. בסיום הסיבוב הראשון, המפגש בין הקבוצות היה משחק עונה. מאז, הופנהיים איבדה מומנטום והידרדרה למרכז הטבלה, אבל הערב היא נקמה על אותו הפסד 2:1 דרמטי בסיבוב הקודם.

פרנק ריברי כבש ראשון בדקה ה-16, אבל המארחים הוכיחו ספורטיביות וחזרו למשחק. בדקה ה-21 הכניס קרלוס אדוארדו כדור מצוין לדמבה בה שכבש את השוויון. עוד שבע דקות עברו ואדוארדו הפך לכובש. דמיקליס איבד כדור לבה שהגביה, וולינגאטון נגח לקורה והברזילאי הגיע ראשון לריבאונד והעלה את הופנהיים ל-1:2. לוקה טוני סגר מחצית ראשונה פנטסטית עם דחיקה מקרוב לאחר בישול של ריברי.

הרטה ברלין - שאלקה 0:0

להרטה ברלין של לוסיין פאברה ציפו משחקים נוחים על הנייר, אבל הקבוצה שלא זכתה בתואר מאז 1931, התרחקה היום משמעותית מאליפות הבונדסליגה. שאלקה שהגיעה נטולת כל לחצים הצליחה לעצור את המארחים. בעקבות התיקו המאכזב, ירדה הרטה למקום הרביעי ואיבדה כל סיכוי תיאורטי לזכות באליפות. במחזור האחרון, תתארח הרטה אצל קרלסרוהה, שמלחנת נגד הירידה, כשניצחון יבטיח לה את הכרטיס לליגת האלופות.

שטוטגרט - אנרגי קוטבוס 0:2

הצלע הרביעית במירוץ, שטוטגרט, סירבה להיכנע והשיגה רצף מדהים של ניצחונות לאחרונה, אם כי מרקוס באבל ושחקניו הצהירו כי הם מקווים קודם כל להבטיח את המקום בליגת האלופות. במקביל להאזנה למגרשים האחרים, שטוטגארט אירחה את אנרג'י קוטבוס, שירדה באמצע השבוע מתחת לקו האדום. בדקה ה-19 הפציץ תומאס היצלספברגר בעיטה חופשית לרשת הגבוהה והעלה את המארחים ל-0:1. התקפה מתפרצת שהוביל מריו גומז הסתיימה עם השער השני של קאקאו בדקה ה-78. שטוטגארט עולה למקום השלישי, המוביל לליגת האלופות.

לברקוזן - בורוסיה מנשנגלאדבך 0:5

ביום ראשון היה זה רוברטו קולאוטי עם שער ניצחון בדקה האחרונה לרשת שאלקה, וברביעי עשה זאת דאנטה הברזילאי באותה דקה ממש מול היריבה לתחתית אנרגי קוטבוס. כך, תוך ארבעה ימים, הפכה גלאדבך מקבוצה ששהתה מתחת לקו האדום, לכזו שמקדימה אותו בשלוש נקודות. למרות התבוסה, גלדבאך שמחה לשמוע על הפסדי יריבותיה, שהשאירו אותה מעל הקו האדום. תיקו ביתי של דורטמונד יבטיח להאנס מייר את ההישארות ללא מבחנים.

פטריק הלמס בישל לספטן קיסלינג את הראשון בדקה ה-31, וכבש בעצמו כעבור 13 דקות. גלדבאך ניסתה לחזור בפתיחת מחצית השנייה, אבל ספגה את השלישי בדקה ה-68 והתפרקה רנאטו בישל לגונזלו קסטרו שכבש מזווית קשה. מיקאל קאדלץ' נגח את הרביעי מקרוב בדקה ה-79 ודאנטה דחק לשערו הוא ארבע דקות לפני הסיום. רוברטו קולאוטי פתח בהרכב, שיחק 73 דקות והגיע לשלושה מצבים מסוכנים, שנעצרו על ידי רנה אדלר.

משחקים נוספים:

ורדר ברמן - קרלסרוהה 3:1
לברמן: הוגו אלמיידה (73). לקרלסרוהה: לארס סטינדל (28, 39), אלכסנדר יאשווילי (55)

המבורג - קלן 1:0
לקלן: פבריס אהרט (9)

דורטמונד - ארמיניה בילפלד 0:6
לדורטמונד: סבסטיאן קל (43, 72), תמאש היינל (53), נלסון ואלדז (69), טינגה (84), מוחמד זידאן (87)

בוכום - פרנקפורט 0:2
לבוכום: ואהיד השמיאן (26), דייגו קלימוביץ' (72)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully