וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אברהמי: "ידעתי שנעשה את זה"

מאמן הפועל עפולה חגג את העלייה לליגת העל, לאחר 73:81 על לב השרון וניצחון 1:3 בסדרת חצי הגמר. ברקוביץ': "קבלן העליות זה עדי פרג"

איתי חסיד

צילום ועריכת וידאו: איתי חסיד

אליצור מכבי נתניה כבר תפסה את הכרטיס הראשון לליגת העל, והערב (חמישי) נאבקו זו מול זו הפועל לב השרון והפועל עפולה במשחק הרביעי בסדרה, כאשר עפולה האורחת מוליכה 1:2. לב השרון השקיעה מאמצים אדירים על מנת לשמור על הביתיות, אולם קרסה לבסוף ואיפשרה לעפולאים לחגוג במגרשה. הקבוצה של שרון אברהמי ניצחה 73:81 וסגרה את הסדרה עם 1:3 בדרך לליגת העל.

עפולה, שבתחילת העונה הציבה לעצמה מטרות גבוהות ודיברה על חזרה לליגת העל, הפכה את הסדרה בזכות שני ניצחונות לאחר ההפסד הביתי המפתיע במשחק מספר 1, והערב סגרה את הסיפור באופן מוחלט. כבר ברבע הראשון הוליכו האורחים 13:18, אך הקבוצה של דני נגב הצליחה לקזז מהפער ולרדת להפסקה בפיגור מינימלי 35:34.

דניס קאר, שהיה בספק למשחק בגלל פציעה, נתן לעפולה כוח מתחת לסלים והוביל אותה להגדלת היתרון לשמונה כשנותרו עשר דקות לסיום המשחק. לב השרון עשתה מאמץ אחרון וצימקה בדקה האחרונה ל-73:70 , אך עפולה לא נבהלה, ניצחה 73:81 ועלתה לליגת העל.

קלעו לעפולה: אילן ברקוביץ 20 (שמונה אסיסטים), דניס קאר 15, אורי כהן מינץ 14, עדי פרג 13, אילן נניקשווילי 11 יוסי דדון 5, נועם מטלון 2.

קלעו ללב השרון: אדריאן אוטר 23 (18 ריבאונדים ושמונה אסיסטים), עמית שמחון 14, איתמר רב 13, ניר סטולרו 9, איתי קרביוב 8, אור רון 6.

שרון אברהמי, המאמן המנצח, אמר בסיום: "הרגשה מצוינת. הייתה שנה לא קלה עם הרבה תהפוכות, אבל ידעתי שנעשה את זה כשנגיע למאני טיים. הם עשו לנו חיים קשים ואני שמח שעשינו את העבודה בסופו של דבר. זו עלייה שנייה עבורי ואני נהנה מהרגע".

אילן ברקוביץ', המצטיין במשחק, רשם עלייה נוספת בקריירה: "קבלן העליות זה עדי פרג, אני רק העוזר קבלן. היה לי ברור שנעלה כשראיתי שעדי פה. באתי לקבוצה שלו כדי לעלות".

דני נגב, מאמן לב השרון: "הם ברחו ברבע השלישי, חזרנו וזה לא הספיק. כנראה הניסיון שלהם עשה את ההבדל. הקבוצה שלי הייתה מדהימה. השחקנים נתנו עונה מעבר לציפיות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully