וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוזון: "הפסקתי להתעסק במה שחושבים עליי"

14.5.2009 / 17:55

מאמן בני יהודה כבר לא מתייחס לביקורות ומאמין כי קבוצתו צריכה לסיים במקום גבוה עוד יותר. דמאיו: "משחק מול מכבי ת"א זה דרבי קטן?"

בני יהודה תל אביב ממשיכה בהכנותיה לדרבי הקטן של העיר מול מכבי תל אביב בשבת, כאשר המטרה היא להתקדם צעד נוסף ולסיים במקום הרביעי. המנכ"ל משה דמאיו אמר היום (חמישי): "חשוב לנו מאוד לסיים את העונה במקום גבוה ככל האפשר, על מנת להשתלב בשלבים היותר מאוחרים של הליגה האירופית החדשה. כי אם נגיע מהמקום החמישי ניאלץ לשחק כבר מהשבוע הראשון של יולי, ואילו המקום הרביעי יקנה לנו שבועיים נוספים של מנוחה".

כשנשאל אם חשב בתחילת העונה שקבוצתו תהיה בצמרת, השיב דמאיו: "אני אשקר אם אגיד שידעתי בדיוק איפה נמוקם, אך ידענו שיש לנו קבוצה חזקה שיכולה לשחק כדורגל אטרקטיבי ולעשות צרות לליגה. ראינו את ההתפתחות כבר בשליש האחרון של העונה שעברה, אז הצגנו יכולת נהדרת ודרסנו את הליגה עם 25 נקודות בסיבוב. היינו סמוכים ובטוחים שגם העונה נמשיך להיות קבוצה טובה".

על המשחק בשבת מול מכבי תל אביב, הוסיף: "לא יודע מה זה דרבי תל אביבי קטן. יש לי משחק מול מכבי תל אביב ובשבילי זה לא משחק קטן. אני יודע שארבע פעמים בשנים האחרונות אנו מסיימים מעל מכבי אז איפה פה הדרבי הקטן? אנחנו לא חושבים על שום דבר אחר. אמרנו יותר מפעם אחת, שעד המחזור ה-33 כל משחק מבחינתנו הוא חשוב, ונגיע בשיא הכח עם ההרכב החזק על מנת לקחת את הנקודות. בשבילי בני יהודה תמיד הפייבוריטית.

"אני מחפש סיבות להיות רגוע וממש לא מוצא", ענה המאמן גיא לוזון כשנשאל האם השתנתה התחושה לאחר הבטחת המקום באירופה. "אני לא רגוע מהסיבה הפשוטה שאני שואף, ואנו כקבוצה שואפים, לסיים את העונה כמה שיותר גבוה. מכבי תל אביב זה מועדון מפואר וגדול שאין צורך לרחם עליו וגם הם לא מרחמים עלינו. מכבי זה מועדון מפואר שייתן את המקסימום בכל משחק, בדיוק כפי שאנו נעשה והטובים ינצחו".

לוזון התבקש להתייחס למבקרים שלא האמינו בו בתחילת העונה ואמר: "כבר תקופה ארוכה שאני לא מתייחס למה שחושבים או אומרים, אלא רק בעשייה שתביא תוצאות. אני לא חושב שבני יהודה העונה היא הפתעה. אפשר לשאול את השחקנים שאמרתי להם מהרגע הראשון שהגעתי לכאן: 'מתחת למקום שישי יהיה מבחינתי משול לירידת ליגה, ומועדון כמו בני יהודה צריך לשאוף אך ורק לצמרת'. גם כשהיינו בתחילת העונה במקום האחרון, האמנתי בסגל שיש לנו ואני שמח שאנו קרובים להשיג את המטרות. באופן אישי אני לא מתעסק עם מבקרים, אלא בי ובקבוצה שלי. אני לא צריך להוכיח דבר, עם כל הכבוד לפרשנים ולמבקרים. אני צריך להוכיח למעסיקיי ולקהל האוהדים שלנו, זה הכל. המטרות הן לנצח עד סוף העונה ולאסוף כמה שיותר נקודות".

החלוץ אלירן עטר, שממילא לא ישחק בשבת בגלל כרטיסים צהובים, ערך אימון קל בלבד וזאת עקב דלקת בשרירי הבטן ממנה הוא סובל בשבועות האחרונים. החלוץ משה ביטון צפוי לפתוח לראשונה בהרכב מאז חזר מהפציעה הארוכה בכתפו. הבלם מילאן מרטינוביץ' סובל מרגישות במפשעה וככל הנראה לא יהיה בסגל למשחק. הקשר מהראן ראדי סובב את קרסולו והוא בספק למשחק בשבת. מחר יאבחנו את חומרת הפציעה ומי שצפוי להחליפו הוא לירוי צעירי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully