וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדריד: פדרר ורודיק ייפגשו ברבע הגמר

השוויצרי התגבר על בלייק 2:6, 4:6, והעפיל לרבע הגמר, שם יחכה לו האמריקאי שניצל את פרישת דבידנקו. נדאל יפגוש את ורדסקו

רוג'ר פדרר מתחמם לקראת רגע השיא של עונת החימר. הפנומן השוויצרי העפיל היום (חמישי) לרבע הגמר בטורניר מדריד (3.7 מיליון יורו) לאחר ניצחון משכנע על ג'יימס בלייק 2:6, 4:6. זו הפעם העשירית שהשניים נפגשים, כאשר בפעם האחרונה (בשנה שעברה בטורניר פאריס) היה זה בלייק שניצח והשיג את ניצחונו היחיד על פדרר.

הפעם המשימה הושלמה על ידי השוויצרי תוך שעה בלבד, כאשר שתי שבירות במערכה הראשונה ועוד אחת במערכה השנייה סידרה לו מקום בין שמונת האחרונים. בשלב הבא יפגוש פדרר את אנדי רודיק, שניצל פרישה של ניקולאי דבידנקו בטרם המשחק.

גם רפאל נדאל ברבע הגמר, וגם הוא כלל לא עלה לשחק מאחר ויריבו, פיליפ קולשרייבר, נפצע ברגלו ופרש לפני המשחק. המשוכה הבאה של נדאל תהיה בן ארצו, פרננדו ורדסקו שטייל לרבע הגמר לאחר ניצחון 5:7, 2:6 על חואן מונקו. איבן ליוביצ'יץ' הדיח את המדורג שמיני בטורניר, ז'יל סימון, 6:3, 4:6, 3:6 ויפגוש ברבע הגמר את נובאק דג'וקוביץ'.

מי שעוד הבטיח את מקומו בשלב הבא הוא אנדי מארי. הסקוטי התגבר על טומי רוברדו וניצחון 5:7, 1:6 העלה אותו לרבע הגמר. הסקוטי, שיחגוג יום הולדת 22 ביום שישי, עדין לא ניצח בטורניר על חימר וינסה הפעם לשנות את ההיסטוריה הלא ארוכה שלו. המערכה הראשונה הייתה צמודה ושבירה במשחקון ה-11 הבטיחה לו את הניצחון. המערכה השנייה הייתה כבר חד צדדית והביאה לסיום הטורניר עבור רוברדו. מארי ישחק בשלב הבא נגד חואן מרטין דל פוטרו, שהפסיד 6:4 את המערכה הראשונה נגד סטניסלאס ואווינקה. 4:6, 4:6 בשתי המערכות הבאות כבר השאירו את השוויצרי, המדורג 11 בטורניר, מחוץ לתחרות.

אצל הנשים הפתיעה ההונגריה אגנש שאבאיי (38 בעולם) את ויקטוריה אזרנקה, המדורגת שביעית בטורניר 6:4, 2:6, 2:6. המדורגת ראשונה, דינארה סאפינה גברה 0:6, 6:4, 3:6 על לוסי ספארובה הצ'כית. המדורגת 4 בטורניר, ילנה ינקוביץ', העפילה בקלות לרבע הגמר אחרי 2:6, 2:6 על אלנה וסנינה, שהגיעה לטורניר דרך המוקדמות. הסרבית, שפתחה לא טוב את העונה, נראית מוכנה לרגע האמת של עונת החימר וכעת חלפה על היריבה המדורגת 52 בעולם.

אלונה בונדרנקו גם היא בשלב הבא. האוקראינית מחצה 0:6 את אנה צ'קבטאדזה במערכה הראשונה, הפסידה 6:2 בשנייה וניצחון במערכה המכרעת 3:6 סידרו לה מקום בין שמונה האחרונות. קרוליין ווז'ניאקי לא התקשתה להביס את אליסה קלייבנובה הרוסיה 2:6, 2:6 וסגרה את העולות לרבע הגמר. ברבע הגמר תפגוש סאפינה את בונדרנקו, ינקוביץ' תתמודד מול פטי שניידר, שאבאי תנסה להפתיע גם את אמלי מורזמו ואילו ווז'ניאקי תפגוש בורה דושבינה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully