וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בושינסקי: "צריך לדאוג שהעולות יעמדו בדרישות ההתאחדות"

14.5.2009 / 16:37

יו"ר מכבי ת"א פנה במכתב ליו"ר ההתאחדות אבי לוזון, וביקש לקבל דיווח על ההיערכות לעונה הבאה. בהתאחדות התפלאו: "הנושא כבר עלה לדיון"

יושב ראש מכבי תל אביב, אביב בושינסקי, פנה היום (חמישי) במכתב ליושב ראש ההתאחדות לכדורגל, אבי לוזון, ובו הוא מבקש את כינוסה של ישיבת הנהלת ההתאחדות וזאת על מנת למסור דו"ח מצב נרחב על הפעולות הנוגעות להיערכות לשינוי מבנה הליגות בעונת המשחקים הבאה 2009/10.

במכתבו הסביר בושינסקי ללוזון כי מעבר להגדלת מספר הקבוצות, צריכה להיות גם היערכות לוגיסטית ותקציבית בעיקר בכל הנוגע למתקנים בהם ישוחקו המשחקים בעונה הבאה. זאת מכיוון שבמרבית האיצטדיונים של הקבוצות האמורות להצטרף בעונה הבאה, לא שיחקו בשנים האחרונות (או מעולם) בליגת העל, ואם לא תהיה היערכות מתאימה יאלצו בהתאחדות, כגוף האחראי לקיום המשחקים ו/או הגופים המעורבים בנושא כמו משטרת ישראל, לעסוק בהעברת משחקים או לדחותם. כמו כן, כשלים ארגוניים כאלה ואחרים של מועדונים מסוימים בליגה, עלולים להסב נזקים, ובכללם נזקים כלכליים, למועדונים אחרים ולליגה בכללותה.

בין השאר ציין בושינסקי במכתבו: "יש לפעול כעת בכל הדרכים האפשרויות ולנקוט באמצעים הדרושים, על מנת להביא לכך שכל המועדונים המתעתדים לשחק בליגת העל בעונה הבאה יעמדו בדרישות ההתאחדות".

בהתאחדות הגיבו בפליאה ומסרו: "אביב בושינסקי כבר קיבל מכתב תשובה מההתאחדות לכדורגל. יש לציין כי ההתאחדות הבהירה שהסטנדרטים בנוגע למתקנים ולתקציבים לא ישתנו, והנושא הועלה לדיון מספר פעמים בתקופה האחרונה ואף לדיוני ישיבות ההנהלה של ההתאחדות. בנוסף, בושינסקי, כחבר הנהלת ההתאחדות, הרי יודע שהנהלת ההתאחדות צפויה להתכנס ביום שני הקרוב וכמובן שהדברים יעלו על סדר היום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully