וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'אן וישראלביץ' ייעדרו נגד בני יהודה

14.5.2009 / 13:51

השניים מוצהבים ויחסרו לנמני בשבת, יחיאל ויבוריאן ישובו לסגל. ג'ונסון שב להתאמן ותורגל בהרכב הראשון. בוריסוביץ' ימשיך להתאמן בקבוצה

ליאור ז'אן וגיז'רמו ישראלביץ' ייעדרו ממשחקה של מכבי תל אביב בשבת נגד בני יהודה בגלל צבירת כרטיסים צהובים. לעומתם ישובו להרכב הצהובים הבלם אבי יחיאל והחלוץ איליה יבוריאן שלא שיחקו בטדי בשבת בגלל צהובים.

שחקני מכבי תל אביב ערכו היום (חמישי) אימון טקטי לקראת המשחק. המנג'ר אבי נמני תירגל את משה מישאלוב בקישור האחורי, כאשר לצידו תורגל דולי ג'ונסון, ששב להתאמן עם חבריו לקבוצה, אחרי שאמש עמד לוועדת משמעת וספג קנס בסך 10 אלף דולר. עדיין לא ברור אם ג'ונסון ישותף במשחק, אך היום הוא תורגל בהרכב הראשון.

מנג'ר מכבי תל אביב, אבי נמני, הפתיע כאשר תירגל את סקוט סילי לצידו של יבוריאן בהרכב הראשון, מה שאומר שהצהובים צפויים לשחק במערך התקפי של שני חלוצים. המגן השמאלי של הקבוצה, קנדוב איליץ' בוריסוביץ' המשיך להיבחן גם היום במדי הקבוצה. במכבי עדיין לא גיבשו החלטה לגבי המגן היהודי-גרמני והוא צפוי להמשיך ולהתאמן גם במהלך השבוע הבא.

לעומתו עזב אמש את הארץ המגן הגנאי, ריצ'ארד אנאנג, שטס בהוראת קבוצתו הגנאית לגרמניה על מנת להיבחן במדי הופנהיים מהבונדסליגה. במכבי לא פסלו את האפשרות שבמידה ואנאג לא יחתום בסופו של דבר בקבוצה הגרמנית, הוא ישוב להיבחן במדי הצהובים והכל תלוי בעלויות הכספיות שיהיו כרוכות בהחתמתו.

משחק גמר גביע המדינה לנוער בין מכבי תל אביב להפועל תל אביב, אשר מעורר עניין רב ותכונה גדולה בקרב שני הקהלים, יתקיים ביום רביעי הבא, ה-20 במאי, באיצטדיון בלומפילד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully