וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בירנבוים: "מבחינה ספורטיבית נפגעתי"

מאמן מכבי ת"א לשעבר התראיין לגל"צ וניתח את הכישלון בקבוצה: "זה עניין של כימיה, הכסף יחסי", ומבהיר: "רוצה לחזור לאמן בעונה הבאה"

אחרי שקיבל בחודש נובמבר את ההודעה על פיטוריו ממכבי תל אביב, אפי בירנבוים היום (חמישי) דיבר על התקופה הקשה שעבר מאז ההודעה ועל התוכניות שלו לעונה הבאה. את הדברים הוא אמר בתוכנית "עושים ספורט" בגלי צה"ל. "מבחינה ספורטיבית נפגעתי, אבל ממשיכים הלאה", פתח בירנבוים את הראיון. "יש דברים אחרים שנפגעים מהם יותר. אני חושב שהכל ביחד פוגע. עד אז ומאז כבר ראיתי שהעניין של הספורט והעניין של העבודה בספורט זה תמיד רמת לחצים ולהבות גבוהה הרבה יותר ממקומות אחרים. החופש הזה עזר לי".

בירנבוים נשאל גם לגבי העונה הבינונית של מכבי תל אביב, וסיפר: "אולי פעם אני אכתוב ספר ואתייחס לזה. יש לזה כל כך הרבה זוויות ראייה וצריך עדיין לנתח את זה. אני השתדלתי להתעסק בבנייה עצמית ולהמשיך הלאה. דבר אחד אני יכול להגיד: במכבי תל אביב יש רמת ציפיות. כסף רב זה הכי יחסי. יש שחקנים באירופה ששילמו עליהם המון כספים שלא הצליחו ולעומת זאת יש קבוצות שעם אותם שחקנים כן הצליחו. הכל עניין של כימיה. אני האחרון שיציע למכבי תל אביב את הקבוצה", השיב המאמן כשנשאל על טיפים לצהובים לבניית הקבוצה בעונה הבאה והמשיך לנתח את הקדנציה במכבי. "ניצחתי שבעה משחקים משמונה בליגה ובאירופה ניצחנו את משחקי הבית והפסדנו את משחקי החוץ. זו תקופה קצרה מאוד בכדי לנתח את זה".

לאחרונה החלו דיבורים על אפשרות כי ישוב לאמן בבני השרון בעונה הבאה. על כך אמר בירנבוים: "זה מסוג הדברים שרותמים את העגלה לפני הסוסים. מה שאני אעשה בשנה הבאה, אני עדיין לא יודע. אני רוצה לחזור לאמן בשנה הבאה. כל מאמן צריך לבנות את עצמו מחדש במצבים כאלה. מה שחשוב לי זה להמשיך לאמן ולעשות את הדברים שאני אוהב לעשות". על הלקח שספג מהתקופה הקצרה, הוא אמר: "אין לקח. כל החיים אתה לומד ובסוף מת טיפש. בסך הכל אלה סיטואציות שאתה עובר בחיים, אתה לומד ומתחשל, ולוקח את הדברים בפרופורציה. לפעמים אתה מנתח משחק אחד במשך שלושה לילות, אבל זה לאו דווקא מבטיח הצלחה במשחק הבא. הכי חשוב זה להיות שלם עם עצמך, ועד עכשיו אני מרגיש ככה. כנראה שמה שקרה זה פספוס של שני הצדדים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully