וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברוקי: "נתנו הכל כדי לזכות בגביע"

בלאציו הקדישו את הזכייה בגביע מול סמפדוריה בעיקר לאוהד שנהרג בשנה שעברה. דה סילבסטרי: "לילה שלעולם לא נשכח". מהומות בסיום

לאציו ניצלה אתמול (רביעי) את ההזדמנות שניתנה לה לסיים את העונה העגומה בתואר, ואת קרב הבעיטות מהנקודה הלבנה נגד סמפדוריה היא הצליחה לסיים עם ניצחון ענק, שסידר לה על הדרך גם השתתפות באירופה בעונה הבאה. בכך לאציו השלימה זכייה חמישית בתואר וחגגה מול האוהדים שלה באולימפיקו ברומא.

בלאציו הקדישו את הזכייה בגביע לאוהד הקבוצה שנהרג לפני שנה, גבריאל סנדרי. "נתנו הכל כדי לזכות בגביע ואנחנו צריכים להודות להרבה אנשים ולהקדיש להם את הניצחון הזה", אמר כריסטיאן ברוקי לאחר המשחק. "מבחינתי, יש שני אנשים נוספים שהייתי רוצה להקדיש להם את הניצחון כשהראשון הוא גבריאל סנדרי, שזהו גם הניצחון שלו. השני הוא הנשיא, קלאודיו לוטיטו, שעשה הכל כדי להוביל אותנו לתואר".

לורנצו דה סילבסטרי הוסיף: "הייתה לנו ההזדמנות הנדירה לזכות בגביע מול האוהדים שלנו וזה הוכח כלילה נפלא שלעולם לא נשכח. אני רק יכול להקדיש את הניצחון הזה לגבריאל, ואני בטוח שהוא נתן לנו יד במהלך בעיטות הפנדלים".

לאחר המשחק התעמתו אוהדי לאציו עם המשטרה לאחר שניסו לנפץ זכוכיות של חנויות כחלק מהחגיגות. המשטרה הודיעה כי שלושה אוהדים נעצרו לפני ואחרי המשחק באולימפיקו והוסיפה שחמישה שוטרים נפצעו במהומות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully