וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרגוסון: "טבז יודע שאני רוצה שיישאר"

המאמן החמיא לארגנטינאי אחרי ה-1:2 על וויגאן ("הוא פנטסטי") וחשף כי מנ' יונייטד מנהלת מו"מ עמו. קאריק על שער הניצחון: "הרגשה טובה"

בשבועות האחרונים קרלוס טבז הודיע כי הוא צפוי לעזוב את מנצ'סטר יונייטד בסוף העונה, משום שהוא לא מקבל מספיק דקות משחק. היכולת הטובה שלו והשער שכבש אתמול (רביעי) נגד וויגאן בניצחון 1:2, עשויים לשנות את התמונה. הארגנטינאי שוב עלה מהספסל בדקה ה-58, ושלוש דקות אחר כך כבש נגד אתלטיק שער בעקב, שער שקבע 1:1 ושחרר המון לחץ בקרב שחקני אלופת אנגליה. בהמשך מייקל קאריק קבע את תוצאת המשחק, 1:2, והעניק לשדים האדומים שלוש נקודות יקרות מפז. באופן תאורטי לליברפול יש סיכוי, אך באופן מעשי די ברור שהאליפות תישאר עונה נוספת באולד טראפורד.

לאחר הניצחון החשוב, המאמן אלכס פרגוסון אמר שטבז קיבל הצעה מהמועדון. "טבז פנטסטי", החמיא המאמן לארגנטינאי בסיום, "הוא יודע שאני רוצה שיישאר. המנכ"ל דייויד גיל דיבר איתו והציע לו הצעה, שאני מקווה שייקבל אותה. הבעיה היא שאנו לא מנהלים משא ומתן עם קבוצת כדורגל".

קיה יוראבצ'יאן - הטייקון האירני, מייסד חברת MSI, מי שעמד מחזיק בבעלות על טבז ועמד מאחורי העברתו לאולד טראפורד - אישר כי טבז גיל נפגשו, אך דחה את דבריו של פרגוסון בנוגע להצעה שקיבל השחקן. "זו הייתה פגישת תיאום", נאמר בהודעה הרשמית, "לא קיבלנו שום הצעה ממנצ'סטר יונייטד".

"יש הרגשה טובה אחרי שמבקיעים שער כזה חשוב", אמר מייקל קאריק, "וויגאן עשו לנו בעיות והיקשו עלינו, זאת לא הפעם הראשונה שאנחנו חוזרים מפיגור". עתה מספיקה ליונייטד תוצאת תיקו עם ארסנל ביום שבת, ותואר האליפות יהיה שלה. "נבוא למשחק באותה גישה שאנו באים לכל משחק", התייחס פרגוסון למפגש הצפוי עם התותחנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully