וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשיקטאש בדרך לדאבל בטורקיה

מובילת הליגה זכתה בגביע בפעם השמינית בתולדותיה אחרי ניצחון 2:4 על פנרבחצ'ה. שחטאר ניצחה את דינמו קייב בחצי הגמר באוקראינה

בשיקטאש זכתה הערב (רביעי) בגביע הטורקי אחרי ניצחון 2:4 על פנרבחצ'ה במשחק הגמר שהתקיים באצטדיון אתאטורק שבאיזמיר. זו הייתה הזכייה השמינית בתולדותיה של בשיקטאש במפעל המכובד הזה, ונראה שמוליכת הליגה הטורקית נמצאת בדרך לדאבל. פנרבחצ'ה של לואיס ארגונייס, שמדורגת כיום חמישית בליגה, תסיים את העונה בידיים ריקות.

יוסוף שימשק העלה את בשיקטאש ליתרון מוקדם בדקה השישית. דני גוויזה השווה לפנרבחצ'ה בדקה ה-27, אלא שבובו הברזילאי החזיר את בשיקטאש ליתרון בדקה ה-56 והשלים צמד בדקה ה-73. החלוץ הסלובקי פיליפ הולוסקו, השלים את החגיגה וסגר עניין בדקה ה-80 עם השער שקבע 1:4 לבשיקטאש. פנדל מוצלח של קפטן פנרבחצ'ה אלכס, בדקה ה-90, לא שינה דבר.

באוקראינה, הדאבליסטית מהעונה שעברה, שחטאר דונייצק, גמלה לדינמו קייב על אובדן האליפות השנה, כשניצחה אותה 0:1 בחצי גמר הגביע. קשר נבחרת פולין, מריוס לבנדובסקי, כבש את שער הניצחון לשחטאר בדקה ה-84. כדי לשמור על הגביע, דונייצק תצטרך לגבור במשחק הגמר על וורסקלה פולטבה, שניצחה בחצי הגמר השני את מטאליסט חארקוב 0:2.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully