וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המגרש הביתי שלו

נדאל פתח את הופעתו בטורניר מדריד שעבר למגרש חימר עם 3:6, 1:6 חלק על מלצר. מורזמו העיפה את דמנטייבה, רם ומירני הודחו בסיבוב השני

רפאל נדאל, שעוסק כבכל שנה בתקופה הזו בסיבוב ההופעות הוירטואוזי שלו על משטחי החימר כהכנה לקונצרט שהוא מכין לנו ברולאן גארוס בעוד שבועיים, נהנה השנה מהסבתו של טורניר המאסטרס בבירת ספרד מטורניר על משטח קשה (הנערך באוקטובר) לטורניר חימר, וזכה לעוד שבוע מול הקהל הביתי שלו על המשטח הכל כך אהוב עליו.

המדורג ראשון בעולם פתח היום (רביעי) את דרכו בטורניר (על סך פרסים של 3.7 מיליון יורו) ברגל ימין עם ניצחון בסיבוב השני על יורגן מלצר 3:6, 1:6. השור ממאיורקה התקשה מעט מול האוסטרי הוותיק במערכה הראשונה, אבל לחץ על דוושת הגז במערכה השנייה והשלים ניצחון חלק בתוך שעה בלבד. הקורבן הבא של נדאל בשמינית הגמר יהיה הגרמני פיליפ קולשרייבר, שניצח אחרי קרב מתיש של כמעט שלוש שעות את מרין סיליץ' הקרואטי 1:6, 7:6, 6:7.

נובאק דג'וקוביץ', שנשר שלשום לראשונה אחרי שנתיים למקום הרביעי בעולם, לא התקשה לעלות לשמינית הגמר עם 3:6, 3:6 על אוסקר הרננדז הספרדי. יריבו הבא יהיה האיטלקי אנדראס ספי, שניצח את סם קוורי האמריקאי 3:6, 6:4, 4:6. אמריקאי אחר, ג'יימס בלייק, שרד קרב ארוך מול איבו קרלוביץ' עם ניצחון 7:6, 4:6, 6:7, שסידר לו מפגש עם רוג'ר פדרר בשמינית הגמר. המדורג חמישי, חואן מרטין דל פוטרו, נהנה מפרישתו של הצ'כי תומאס ברדיץ' במצב של 2:6, 1:4 לארגנטינאי, שיפגוש בסיבוב הבא את השוויצרי המצוין סטניסלאס ואוינקה שדילג מעל ג'רמי שארדי עם 4:6, 5:7.

בטורניר הנשים נפלה הפתעה גדולה בשמינית הגמר עם הדחתה של המדורגת שלישית, אלנה דמנטייבה. הרוסיה, שטיפסה לאחרונה לדירוג השיא בקריירה שלה, פגשה את אמלי מורזמו הוותיקה, ונכנעה אחרי קרב עיקש 1:6, 6:4, 6:2. גם סבטלנזה קוזנצובה. הרוסיה המדורגת שישית, שכיכבה עד כה בעונת החימר עם זכייה בטורניר שטוטגארט והפסד רק בגמר טורניר רומא, הובסה ללא תנאי 6:3, 6:2 על ידי אלונה בונדרנקו האוקראינית.

המדורגת ראשונה בעולם, דינארה סאפינה, הזיעה קצת יותר מהצפוי לפני שניצחה 3:6, 6:7 את נה לי הסינית. רוסיה אחרת שמצאה את עצמה בחוץ היא המדורגת שמינית נדיה פטרובה, שהפסידה במשחק שפתח את שמינית הגמר לפטי שנידר השוויצרית 6:4, 6:7, 7:6. ויקטוריה אזרנקה הבלארוסית עלתה בקלות לשמינית הגמר עם 4:6, 1:6 על שאוי פנג הסינית.

רם ומירני הודחו בסיבוב השני

כשלושה ימים אחרי שהודיע רשמית על פרידתו מיוני ארליך, חזר היום אנדי רם לשתף פעולה עם מקס מירני בטורניר הזוגות במדריד. הצמד הישראלי-בלארוסי, שדורג שביעי בטורניר היוקרתי בבירת ספרד, פתח את הופעתו ברגל שמאל עם הפסד כבר בסיבוב השני.

רם ומירני פגשו את הצמד המקומי טומי רוברדו ומרסל גראנולרס, ואחרי מערכה ראשונה טובה בה ניצחו 5:7 השתלטו הספרדים על המגרש וניצחו 2:6 במערכה השנייה. המשחק נכנס לסופר טיי ברייק דרמטי בו שמטו לא פחות מארבע נקודות ניצחון והפסידו לבסוף 12:14.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully