וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע המדינה: בית"ר העפילה לגמר אחרי 1:2 על הכח ר"ג

בצל הדיבורים על בעלים חדש נתקלה בית”ר ירושלים בהכח ר"ג עיקשת, ונזקקה לשער עצמי של ראש בדקה ה-91 כדי לנצח 1:2 ולהעפיל לגמר

עם הגרלת חצאי גמר גביע המדינה, בוודאי נשמו בבית"ר ירושלים לרווחה. הרי על הנייר, היתה הכח עמידר רמת גן היריבה הקלה ביותר מבין שלוש האפשרויות, ובראשם סביר שראו שחקני הדאבליסטית את גמר הגביע קרוב קרוב. אלא שפנטזיות לחוד, ומציאות לחוד. בפועל, נתקלה הערב (רביעי) בית"ר ירושלים ביריבה עיקשת ונחושה, שנלחמה על כל כדור ולעתים אף היתה טובה יותר. אמנם זה נגמר, בסופו של דבר, ב-1:2, אבל הקבוצה מעיר הבירה הקיזה הרבה דם, ואף נזקקה ליותר מטיפת מזל כדי להעפיל לגמר.

המחצית הראשונה היתה בשליטה מוחלטת של הדאבליסטית. בית"ר ייצרה מספר רב של הזדמנויות, ובדקה ה-26 הלחץ השתלם לה. התקפה מסודרת ויפה נגמרה בעקב של אבירם ברוכיאן, ששוב הוכיח כמה כישרון מצוי לו ברגליים. הקשר הנפלא קיבל כדור רוחב מימין, ובנגיעה אחת של קסם קבע 0:1 גדול לירושלמים. בשלב הזה היה נדמה כאילו המשחק סגור, שכן המומנטום היה כולו בצד הקבוצה העדיפה בצהוב-שחור.

אלא שהכח עלתה למחצית השניה בצורה אחרת לגמרי, ובבת אחת קיבלנו קבוצה שונה לגמרי. החבורה של דודו דהאן החלה להניע כדור, וכפועל יוצא גם הגיעה ליותר מצבים. בדקה ה-52, סיים עומר רפס מבצע קבוצתי יפה של הרמת גנים כדי להשוות ל-1:1. בשלב הזה נסוגו במעט שתי הקבוצות אחורה, כשכל אחת מהן פחדה לספוג.

בדקה ה-87 קיבל ברק בדש הזדמנות ענקית להכריע את המשחק, אך החלוץ החמיץ בשלומיאליות מול קאלה, וכמאמר הקלישאה, מי שלא כובש - דינו לספוג. זה בדיוק מה שקרה בדקה ה-91, כשכדור רוחב של אלירן דנין מצא דווקא את הרגל המסכנה של ישראל ראש, שדחק את הכדור לשערו הוא. 1:2 לא ממש צודק לבית"ר ירושלים, שאיכשהו מעפילה לגמר גביע המדינה. הכח, מצידה, יכולה לחשוב בנאיביות על מה שהיה יכול להיות.

מהלך המשחק

דקה 3 - דריו פרננדז שלח בעיטה חופשית מזווית אלכסונית, אלא שמאייבי היה במקום.

דקה 4 - התקפה מסודרת ויפה של בית"ר ירושלים נגמרה בהגבהה של עידן ורד, ובנגיחה של יצחקי למרכז השער.

דקה 18 - הזדמנות נהדרת לברק בדש, שקיבל כדור נהדר מטיבי, עצר את הכדור על החזה ברחבה, אך בעט ליד הקורה.

דקה 26 - גול! עידן טל שלח כדור לורד, שהעביר כדור רוחב לרחבה, ואבירם ברוכיאן המשיך בצורה מרהיבה עם העקב ופנימה. 0:1 גדול לבית"ר.

דקה 30 - מבצע יפה של עידן טל הסתיים בהגבהה, אך הנגיחה של עמית בן שושן עברה סנטימטרים מהקורה.

דקה 52 - גול! ברק בדש קיבל כדור יפה מטיבי באגף ימין, היטל בבנאדו, והכניס כדור נהדר לעומר רפס. הקשר עצר, ומול קאלה בעט פנימה. 1:1.

דקה 69 - דריו פרננדז בעט חזק מ-25 מטרים ליד המסגרת.

דקה 80 - הזדמנות גדולה לבית"ר, כשאי הבנה נוראית בהגנת הכח הביאה לברק יצחקי הזדמנות מצוינת, אך החלוץ בזבז את המצב.

דקה 84 - דידי אונגר קיבל כדור ברחבה אחרי התקפה מצוינת של הכח, אך הקשר המחליף בעט חלש לידיו של קאלה.

דקה 87 - כדור ענק של רפס השאיר את ברק בדש לבד מול קאלה, אך החלוץ בעט ישר אל גופו של השוער. החמצה גדולה של הכח.

דקה 90 +1 - גול! דאבל פס נפלא של דנין עם ברוכיאן הסתיים בכדור רוחב של הראשון. ישראל ראש ניסה להרחיק, אך שלח את הכדור לשערו הוא. שער עצמי נורא של בלם הכח, שקבע 1:2 לבית"ר והעפלה לגמר הגביע.

הרכב בית"ר ירושלים: טברטקו קאלה,אלירן דנין, שמעון גרשון, אריק בנאדו, שמוליק קוזוקין, דריו פרננדז, עידן טל, אבירם ברוכיאן, עידן ורד, עמית בן שושן, ברק יצחקי (ניר נחום 92).

הרכב הכח רמת גן: ז'וסלן מאייבי, אביב חדד, אתן טיבי, ישראל ראש, חיים פונטרומולי, תמיר פור, עידן וייצמן (דידי אונגר, 46), בני חדד, עומר רפס, ברק בדש, ג'וזף נואפור (בני חדד, 72).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully