וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דולי ג’ונסון נקנס בעשרת אלפים דולר

13.5.2009 / 16:41

קשר מכבי ת”א הועמד לדין וספג גם קנס על תנאי בסכום זהה. יניב עזרן נקנס ב-5,000 דולר. בוזגלו נפצע ברגלו, יהיה כשיר בשבת

קשר מכבי תל אביב דולי ג'ונסון עמד היום (רביעי) לועדת משמעת פנימית במועדון. זאת, בעקבות איחורו לאימון הקבוצה לפני כשבועיים. סאגת העמדתו לדין של ג'ונסון התארכה יותר ממה שציפו במועדון, לאחר בקשות חוזרות ונשנות של הקשר לדחות את הדיון, עד אשר יגיע סוכנו או נציגו מחו"ל. בימים האחרונים העניק ג'ונסון ייפוי כוח לעורך הדין שחר גרינברג על מנת שזה ייצג אותו בועדת המשמעת, אולם במכבי תל אביב החליטו שהדיון ייתקיים היום שלא בנוכחות פרקליטו של השחקן.

בועדת המשמעת הוחלט להפעיל עונש על תנאי שעמד נגד השחקן. ג'ונסון נקנס בסכום של עשרת אלפים דולר, וסכום זהה על תנאי אם יעבור עבירת משמעת נוספת. ג'ונסון לא הורשה להתאמן עד לדיון ויצטרף לחבריו לקבוצה מחר. לעומת ג'ונסון, במקרה של יניב עזרן, שהתחצף למנהל אבנר טויטו, החליטה ועדת המשמעת שלא להפעיל עונש על תנאי בסך 15 אלף דולר. בשל התנצלותו הפומבית של השחקן, הוא ספג קנס מופחת של 5,000 דולר בלבד.

בתוך כך, ערכו שחקני הקבוצה אימון נוסף לקראת המשחק נגד בני יהודה תל אביב בשבת. הקשר מאור בוזגלו שבר את הציפורן, מה שהקשה עליו להמשיך את האימון. הוא ירד לטיפול בחדר ההלבשה וחזר להתאמן בליווי מאמן הכושר יוסי זיגדון, כשהוא צפוי להיות כשיר בשבת. בקבוצה המשיכו לבחון את המגן הגנאי ריצ'ארד אנאנג והיהודי-גרמני קנדוב איליץ' בוריסוביץ'.

אנאנג, שנבחן בקבוצה ביומיים האחרונים, צפוי להמריא לגרמניה בכדי לחתום במדי קבוצת הופנהיים מהבונדסליגה. במכבי רצו להמשיך ולבחון את אנאנג אולם קבוצתו הגנאית עמדה כל כך שהוא יעזוב את ישראל באופן מיידי ויטוס לגרמניה.


עדכון ראשון: 13/5 12:37
עדכון אחרון: 13/5 16:41

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully