וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'רארד שחקן העונה עפ"י בחירת העיתונאים

אחרי שריאן גיגס נבחר על ידי השחקנים, זכה קפטן ליברפול בתואר אישי משלו. בפרמיירליג שוקלים חוק שיחייב שיתוף שחקני בית

קפטן ליברפול, סטיבן ג'רארד, נבחר הבוקר (רביעי) לשחקן העונה באנגליה על פי בחירת העיתונאים. ג'רארד בן ה-28 הקדים את צמד שחקני מנצ'סטר יונייטד, ווין רוני וריאן גיגס. האחרון נבחר לאחרונה לשחקן העונה על פי בחירת השחקנים.

'שחקן השנה על פי בחירת העיתונאים' הוא התואר הוותיק ביותר מסוגו באירופה והוא ניתן החל מ-1948. ג'רארד הוא השחקן הראשון של ליברפול לזכות בו מאז ג'ון בארנס, שעשה זאת ב-1990. הקשר המצטיין כבש העונה 23 שערים בכל המסגרות.

הפרמיירליג בעד שחקני בית

קבוצות הפרמיירליג הסכימו ביניהן עקרונית על תמיכה בחוק חדש שבמרכזו תהיה חובה על מכסה מסוימת של שחקני בית בסגליהן. הדברים יידונו שוב בחודש הבא והחוק עשוי לכנס לתוקף החל מעונת 2010/11.

על פי דיווחים באנגליה, הצפי הוא שהנהלת הפרמיירליג המורכבת מהקבוצות החברות בה, תאמץ את החוק שיחול מהעונה הבאה בצ'מפיונשיפ ובליגות שמתחתיה, ושעל פיו על כל קבוצה יהיה לרשום לפחות ארבעה שחקני בית בסגל לכל משחק. על פי החוק הזה, שחקן ששיחק בקבוצה מסויימת לפחות שלוש שנים כשהוא היה מתחת לגיל 21, ייחשב לשחקן בית ולדוגמה: ססק פברגאס, שהגיע לארסנל בגיל צעיר, ייחשב לשחקן בית שלה.

באנגליה מתדיינים כבר תקופה ארוכה על יישור קו עם זה של נשיא פיפ"א, ספ בלאטר, שמעוניין להרחיב את החוק "5+6" לכל הליגות בעולם. על פי החוק הזה, קבוצה תהיה מחוייבת לשתף בכל עת במהלך המשחק לפחות שישה שחקנים מהמדינה בה היא משחקת. בין פיפ"א לבין האיחוד האירופאי שורר מתח רב בעניין הזה מכיוון שהגוף האחרון טוען שחוק כזה נוגד את מערכת חוקיו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully