וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטויצ'קוב יאמן בליגה האירנית

הכוכב הבולגרי האגדי חתם לשנתיים באבו מוסלם מאירן. בספרד טוענים כי רונאלדו מתקרב לריאל מדריד, דייגו מברמן סיכם ביובנטוס

חריסטו סטויצ'קוב, מאמן נבחרת בולגריה לשעבר וחלוץ ברצלונה, יאמן בשנתיים הקרובות בליגה האירנית. סטויצ'קוב יאמן את אבו מוסלם, מהעיר משאד, המדורגת במקום ה-15 בליגה האירנית.

חוסיין גאשמי, מנכ"ל הקבוצה האירנית, גילה היום כי "ניהלנו את המשא ומתתן עמו באיחוד האמירויות, וסיכמנו עמו לשנתיים", אך סירב לגלות את השכר שיקבל הבולגרי.

סטויצ'קוב, שחקן השנה בעולם ב-1994, אימן בעבר את הנבחרת הלאומית של בולגריה ואת סלטה ויגו.

פפה ייכלל בעסקת רונאלדו?

"אל פאיס" הספרדי טוען היום כי ריאל מדריד ממשיכה במאמציה להחתים בשורותיה את כריסטיאנו רונאלדו. פלורנטינו פרז, שהצהיר על מועמדותו לנשיאות הקבוצה, ידוע כמעריץ גדול של הפורטוגלי, ומוכן להקציב סכומי עתק לקנייתו של כוכב מנצ'סטר יונייטד.

לטענת התקשורת הספרדית, יונייטד כבר ניאותה למכור את השחקן ב-80 מיליון יורו, בעוד ריאל מעוניינת לשלב את הבלם הפורטוגלי פפה בעסקת ההעברה. הדיווחים מגיעים יממה אחרי שאיקר קסיאס ביקר את מדיניות המועדון, ואמר שחשוב יותר לבנות קבוצה עם בסיס ספרדי יציב ושחקנים כמו דויד וייה או דויד סילבה מאשר להשקיע סכומי עתק בכוכבים זרים.

דייגו סיכם ביובה

סוכנו של קשר ורדר ברמן, דייגו הברזילאי, טוען כי השחקן כבר סיכם את תנאיו ביובנטוס האיטלקית. "יובה, ברמן ודייגו כבר חתמו על החוזה", אמר ג'יקומו פטרליטו, "מטעמים חוקיים יובנטוס עדיין לא יכולה לאשר רשמית את המהלך. זו הייתה משאלה של השחקן לעבור ליובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully