וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: גורקוף בעקבות מארסיי

שער ניצחון דרמטי של כוכב בורדו נתן לקבוצתו 1:2 בולנסיין והצמיד אותה פעם נוספת בראשות הטבלה למארסיי, שניצחה 0:2 בניס

אחרי שליון פינתה את הזירה, קרב הירושה על הכתר של האלופה הנצחית בליגה הצרפתית לוהט מתמיד. עם שלושה מחזורים בלבד לסיום העונה, נאבקות מארסיי ובורדו ראש בראש על התואר ולשתיהן מספר נקודות זהה. הערב (רביעי) עשתה מארסיי את העבודה שלה עם ניצחון חוץ 0:2 על ניס, והתפנתה לראות את בורדו נאבקת מול ולנסיין ומנצחת רק בשיניים 1:2 משער ניצחון של יוהאן גורקוף. את המחזור פתחה הערב האלופה היוצאת ליון עם ניצחון ביתי חלק 0:3 על נאנט, שנותרה מתחת לקו האדום במצב קשה מאוד לקראת שלבי ההכרעה של העונה.

ניס - מארסיי 2:0

אחרי שישה ניצחונות רצופים הקטר של אריק גרטס ומארסיי נבלם עם תיקו ביתי מול טולוז בשבוע שעבר (2:2), והנשיפות של בורדו בעורפה הפכו לכבדות במיוחד. המאמן הבלגי כבר הודיע על עזיבתו, והערב שחקניו הצליחו להתעלם מהשינויים מחוץ למגרש ועשו את העבודה מול השכנה המסוכנת מניס.

אחרי פתיחה מהוססת נהנתה מארסיי מרגלו האימתנית של מאמדו ניאנג, שפרץ נהדר מהאגף ושלח טיל אדיר לרשת של ניס כדי לקבוע 0:1. לאחר שהלחץ השתחרר הצליחו התכולים לסגור עניין בדקה ה-60 עם נגיחה מצוינת של ברנדאו, שחתם את הניצחון והעביר את כל הלחץ לבורדו.

ולנסיין - בורדו 2:1

הקבוצה מעיר היין נדדנ לצפון מזרח צרפת עם רצף נפלא של שבעה ניצחונות רצופים שהחזיר אותם חזק למירוץ האליפות וגרם לרבים להאמין ביכולתה לקטוף את התואר לראשונה מאז 1999, הרבה בזכותו של יוהאן גורקוף הנהדר שמחוזר על ידי אריות היבשת.

הפתיחה הייתה דווקא של ולנסיין שעלתה ליתרון בדקה ה-22 עם פנדל מוצלח של גאל דאניק, אבל עוד לפני המחצית הצליחה בורדו להשוות עם שער נגיחה של פרננדו. כשכבר היה נדמה שהנקודות עומדות להתחלק ומארסיי תחגוג פער של שתי נקודות, הפציע גורקוף עם נגיחה נהדרת שמצאה את הרשת בדקה ה-84 והשאירה את הקבוצה של לורן בלאן חזק במירוץ.

ליון - נאנט 0:3

לליון נשאר עוד חודש אחד בלבד להחזיק בתואר אלופת צרפת, ועד אז היא תנסה למחוק עד כמה שניתן את הטעם הרע של העונה החלשה שלה, ולהבטיח סופית את המקום השלישי אותו חומדת פאריס סן ז'רמן. אחרי ארבעה משחקים ללא ניצחון, דאג ז'אן מאקון להחזיר מעט צבע לפניהם של יושבי הסטאד דה ז'רלאן עם שער מוקדם בדקה השביעית ועוד אחד בדקה ה-34, לפני שאנתוני מונייה קבע את תוצאת המשחק בדקה ה-77.

יתר המשחקים:

לה מאן - פאריס סן ז'רמן 1:0
טולוז - ליל 0:0
לה האבר - סנט אטיין 3:2
ראן - קון 0:1
סושו - מונאקו 0:3
אוקזר - גראנובל 0:2
נאנסי - לוריין 2:2

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully