וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יונייטד תשלים את העבודה?

מנצ’סטר יונייטד תתארח בוויגאן (22:00, ספורט 1) למשחק השלמה, וניצחון ייתן לה שש נקודות יתרון על ליברפול, שני מחזורים לסיום העונה

מנצ'סטר יונייטד יכולה לעשות צעד משמעותי לעבר תואר האליפות מחר (22:00, ספורט 1), אך קודם כל היא צריכה לנצח את וויגאן. אלופת אנגליה, שקרובה להשיג את האליפות השלישית ברציפות, מקדימה בשלוש נקודות את ליברפול וניצחון במשחק ההשלמה ישאיר אותה מרחק נקודה בלבד מהתואר. אלכס פרגוסון יבדוק לפני המשחק את מידת כשירותו של ריו פרדיננד וג'וני אוואנס. פרדיננד סובל ממתיחה ברגלו, אותה ספג במהלך יום שבת האחרון, מה שמנע ממנו לשחק בדרבי נגד סיטי, כשגם המחליף שלו, אוואנס, סובל מפציעה בברך.

ובינתיים פרדיננד המשיך לשבח את מאמנו, שעשוי להשלים זכייה בטרבל אחרי שאת גביע הליגה הוא כבר לקח ונאבק כעת על האליפות ועל זכייה נוספת בליגת האלופות. "לפני ארבע שנים כולם אמרו שסיימנו את שלנו ושאיבדנו את העוצמה", אמר פרדיננד. "אני זוכר אנשים שורקים בוז לראיין גיגס, אבל המנג'ר הרגיע אותנו, אמר לנו לקחת את הזמן ולסמוך עליו. הוא אמר שזו תקופה חולפת והתוצאות מאז הוכיחו את זה".

בוויגאן בונים אולי על הפתעה. הקבוצה שמדורגת במקום ה-11 וכבר איבדה עניין בליגה, לא ניצחה כבר חמישה מחזורים אך תנסה להיזכר כמי שאולי הפריעה למנצ'סטר יונייטד בדרך שלה לאליפות. אלא שהיא כנראה תיאלץ להסתדר ללא השוער שלה, כריס קירקלנד, שעדיין לא התגבר על הפציעה שלו בגב.

סטיב ברוס, מאמנה של וויגאן, התייחס למשחק נגד האלופה ואמר: "זו הייתה יכולה להיות עונה נפלאה, אבל כשנותרו לנו שלושה משחקים, המשחק הזה יוציא מאיתנו את המיטב. נגד הגדולות, ליברפול, ארסנל וצ'לסי נתנו כאן פייט ואני מקווה שאנחנו יכולים לעמוד בסטנדרטים שהצבנו לעצמנו".

ברנלי תיאבק עם שפילד יונייטד

שפילד יונייטד וברנלי ייאבקו על הכרטיס השלישי והאחרון לפרמייר ליג. היום הושלמו משחקי חצי גמר הפלייאוף לעלייה לליגה הראשונה באנגליה, ואחרי ששפילד יונייטד השלימה את העבודה אתמול נגד פרסטון, עשתה זאת ברנלי, שהתגברה על רדינג.

שחקניו של אואן קוייל ניצחו במשחק החוץ את רדינג 0:2 ואחרי הניצחון 0:1 במשחק הראשון, הם כבר יכולים להתחיל להתכונן למשחק נגד שפילד על העלייה. אחרי מחצית ראשונה ללא שערים כבשו מרטין פטרסון (51) וסטיבן תומפסון (58) את שני השערים שהבטיחו מקום בגמר. המנצחת תצטרף לוולבס ולברמינגהאם, שכבר הבטיחו את מקומן בעונה הבאה בפרמייר ליג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully