וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאר תחמיץ את הרולאן גארוס

הטניסאית הישראלית סובלת משבר מאמץ בכף הרגל ותיעדר מהמגרשים לפחות לארבעה שבועות. פאר: "אני אופטימית לגבי החלמתי וחזרתי"

אכזבה גדולה לשחר פאר. הטניסאית הישראלית תיאלץ להיעדר מהמגרשים לפחות לארבעת השבועות הקרובים, ותחמיץ את אליפות צרפת הפתוחה, שנפתחת עוד שבועיים בפאריס.

פאר, שפרשה בסיבוב הראשון של טורניר מדריד מול הדנית קרולין ווז'ניאקי בגלל פציעה ברגלה, סבלה מכאבים עזים ונבדקה על ידי אחד מבכירי רופאי הספורט בספרד, המשמש כרופא של מועדוני הכדורגל והכדורסל של ריאל מדריד. המומחה הספרדי איבחן שבר מאמץ בעצם כף הרגל, ומאחר שהשבר אובחן בשלב מוקדם יחסית, פאר תיאלץ להיעדר מהמגרשים למשך ארבעה שבועות לפחות.

מחר בלילה תחזור שחר ממדריד יחד עם מאמנה פבלו ג'יאקופלי, ובשלב ראשון תקבל חוות דעת נוספת מצוות הרופאים האולימפי בבית החולים מאיר, שילמד את חומרת הפציעה ויחליט על סוג הטיפול וזמן השיקום הנדרש להבראה מלאה.

"לצערי הרב, דווקא לאחר הכנה מצוינת לעונת החימר אני נאלצת לחזור לארץ עקב פציעה בכף הרגל", אמרה היום פאר, "למזלי הפציעה התגלתה מוקדם ולא תדרוש הפסקת פעילות ממושכת, אך בוודאות תגרום לי להפסיד את טורניר הרולאן גארוס. אני שומרת על אופטימיות לגבי החלמתי וחזרתי המהירה למגרש".

"במקרים מסוג זה מקובלת מנוחה מפעילות המפעילה עומס על כף הרגל", מסר מאמן הכושר של פאר, מולי אפשטיין, :לכן במקומה ייערכו אימוני כושר ופעילות ספורטיבית לשמירת כשירות גופנית ללא פגיעה נוספת. כמו כן ייבחן שימוש באמצעים מיוחדים לאיחוי מהיר של שברים מסוג זה".

  • עוד באותו נושא:
  • שחר פאר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully