וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ונוס וויליאמס אמרה שלום למדריד

האמריקאית נכנעה מול קלייבנובה והודחה בסיבוב השני מטורניר החימר, גם צונגה בחוץ. פדרר ומארי בשמינית. ארליך ברבע הגמר בטורקיה

שבועיים בלבד לפני תחילת הרולאן גארוס, טורניר מדריד מספק לטניסאים הזדמנות לשפר את מצבם על החימר. מי שלא הצליח לשרוד את הסיבוב השלישי בטורניר, המחלק פרסים בסך 3.7 מיליון יורו, הוא ג'ו וילפרד צונגה, שנכנע מול איבן ליוביצ'יץ' הקרואטי 6:4, 7:5.

הצרפתי נשבר שלוש פעמים במשחק שנמשך שעה וארבעים לפני שהפסיד, זאת דווקא אחרי הניצחון שלו בסיבוב הראשון על מראט סאפין. בכך משלים צונגה שתי הדחות מוקדמות משני טורנירי החימר שבהם הוא השתתף עד כה, לאחר שהפסיד בסיבוב הראשון גם ברומא לרישאר גאסקה. פרננדו ורדאסקו דווקא הסתדר בדרבי הספרדי עם חואן קרלוס פררו והשאיר אותו בחוץ אחרי 3:6, 2:6. טומי רוברדו התקשה מול מארדי פיש, הפסיד 6:3 את המערכה הראשונה, אך חזר לעניינים עם 6:7 ו-2:6 בדרך לשלב הבא.

רוג'ר פדרר ניער מעליו את רובין סודרלינג השבדי בדרך לסיבוב השלישי. השוויצרי ניצח בקלות 1:6 את המערכה הראשונה, בה שבר פעמיים את יריבו כששתי שבירות נוספות במערכה השנייה סידרו לו 5:7 וניצחון תשיעי מתשעה משחקים נגד סודרלינג. גם אנדי מארי ניצח בשתי מערכות, כשגבר 6:7, 4:6 על סימונה בוללי.

המדורגים שנעלו את הסיבוב הראשון, סיימו אותו בצורה מוצלחת, כאשר ניקולאי דוידנקו גבר על ויקטור טרויצקי 2:6, 2:6. מארין סיליץ' התגבר על מרסל גרנולרס המקומי, המדורג 90 בעולם, רק בשלוש מערכות לאחר שניצח 2:6 את המערכה הראשונה, הפסיד 7:6 בשנייה וניצח שוב 1:6 בשלישית בדרך לסיבוב השני. ג'יימס בלייק לא נתן לויקטור האנסקו לדגדג אותו ואחרי שעה ועשר דקות הוא השאיר את הרומני מחוץ לתחרות עם 2:6, 4:6.

* בצל הסערה התקשורתית על הפרידה הזמנית משותפו, אנדי רם, יוני ארליך ממשיך במסע ההתאוששות מהפציעה שלו והעפיל היום (שלישי) לרבע הגמר בצ'לנג'ר איזמיר, טורקיה (פרסים בסך 64 אלף יורו). ארליך, המשתף פעולה בטורניר עם הראל לוי, ניצח 4:6, 4:6 צמד אוסטרלי, כריס גוצ'יוני וברידן קליין.

ינקוביץ' עלתה לסיבוב השלישי

אחרי שנעצרה בשני טורנירי החימר שהשתתפה ברבע הגמר (בשטוטגרט וברומא), ילנה ינקוביץ', המדורגת 4 בעולם, מנסה להגיע מוכנה לרולאן גארוס. בינתיים היא הסתדרה היום עם דניאלה האנטוחובה, שהידרדרה למקום ה-39 בעולם, וניצחה אותה 5:7, 2:6 בדרך לסיבוב השלישי. הסרבית שברה חמש פעמים את יריבתה וניצלה אחוזי הגשה טובים (73 אחוז) כדי להשיג ניצחון שלישי על הסלובקית בארבעת מפגשיהן.

הפתעת הטורניר עד כה היא ללא ספק הדחתה של ונוס וויליאמס, שעבדה קשה נגד אליסה קלייבנובה, אך נאלצה להיפרד מהטורניר כבר בסיבוב השני. הרוסיה השתלטה על העניינים כבר במערכה הראשונה וניצחה 3:6, אחרי ששברה שלוש פעמים את ההגשות של האמריקאית. אלא שונוס חזרה לעצמה במערכה השנייה, ניצחה 3:6 וכפתה מערכה שלישית ומכרעת. וויליאמס התקשתה בה ובמצב של 5:5 קלייבנובה זכתה בשני משחקונים רצופים והשלימה את הניצחון הגדול מבחינתה על המדורגת 3 בעולם.

ז'י ז'נג הסינית לא הצליחה להכניע את אמלי מאורסמו, מי שדורגה בעבר ראשונה בעולם. הצרפתיה חגגה ניצחון 2:6 ו-5:7 על הסינית, המדורגת 16 בעולם, ובכך עשתה צעד חשוב לעבר חזרה לטופ 20. קרוליין ווז'ניאקי הסתדרה היטב עם ורווארה לפצ'נקו (113 בעולם) האמריקאית וניצחה 3:6, 1:6 בדרך לשלב הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully