וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תוספת לנבחרת בולגריה: פיט מיקאל

12.5.2009 / 20:44

שחקנה האמריקאי של טאו ויטוריה יעמוד לרשותו של המאמן הבולגרי פיני גרשון, לאחר שקיבל דרכון. כעת יכריע המאמן בינו לבין איבי ג'אבר

שחקנה של טאו ויטוריה, פיט מיקאל (1.98, 31), קיבל היום (שלישי) דרכון בולגרי והוא יוכל לשחק במדי הנבחרת אותה מאמן פיני גרשון באליפות אירופה בפולין. מיקאל, שעבר במהלך הקריירה במקדוניקוס היוונית, דינמו מוסקבה ובליגה הקוריאנית, הצטרף בעונה שעברה לויטוריה, עזר לקבוצה לזכות באליפות ורשם העונה ב-29 משחקים 13 נקודות ו-5 ריבאונדים למשחק. בזכות דרכונו של מיקאל הוא יהפוך לשחקן אירופאי מן המניין ופינה לטאו מקום במצבת הזרים אותו היא ניצלה במהירות עם החתמתו של מלך הסלים בטורקיה ג'רלד פיץ' (1.91, 26) שקלע 28 נקודות בממוצע למשחק במדי אנטליה.

כעת צריך פיני גרשון לבחור בין מיקאל לבין איבי ג'אבר, כוכבה של הנבחרת הבולגרית ממוקדמות אליפות אירופה. ג'אבר, שקלע 16 נקודות בממוצע למשחק במוקדמות, משחק העונה במדי רומא וביורוליג רשם 10.4 נקודות למשחק. חוקי אליפות אירופה מאפשרים לנבחרת לשתף רק מתאזרח אחד, ואם לא תימצא הפרצה בחוק ייאלץ גרשון לבחור בין שני האמריקאים המוכשרים. נבחרת בולגריה תשחק באליפות אירופה בבית ד' ביחד עם פולין המארחת, אותה מאמן מולי קצורין, טורקיה וליטא והיא נחשבת לנבחרת החלשה בבית.

* בית הדין של האיגוד האיטלקי דחה את ערעורה של פורטיטודו בולוניה, פייניליסטית היורוליג לשעבר, בעקבות הירידה לליגה השנייה בסוף השבוע. בולוניה כעת מתכוונת לערער לבית המשפט הפדרלי על מנת שימנע את ירידת הקבוצה בעלת אחד מהתקציבים הגדולים במדינה לליגת המשנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully