וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשים: עוד הפסד לנבחרת, הפעם לאוקראינה

הנבחרת, המשתתפת בטורניר הכנה ברוסיה, הפסידה לאוקראינה 70:61, לירון כהן קלעה 24. רבי: "המשחק הכניס אותנו לעניינים"

נבחרת הנשים של ישראל, המשתתפת בטורניר הכנה ברוסיה, הפסידה גם הערב (שלישי) לאוקראינה 70:61 אחרי אתמול היא הובסה על ידי רוסיה. המשחק היה צמוד לכל אורכו ונע בין יתרון של נקודה עד שתי נקודות לאוקראיניות בכל רבע, כאשר הרבע הסתיים ביתרון 17:19 לאוקראיניות. במחצית האוקראיניות הובילו 31:33, וגם הרבע השלישי הסתיים ביתרון שלהן (51:52), אך ברבע האחרון הן כבר רצו וסיימו עם ניצחון 61:70.

לאחר שאמש נפצעה שי דורון ויצאה לאחר חמש דקות של משחק מול הרוסיות, חזרה היום דורון וסייעה לנבחרת הישראלית. דורון לא הייתה בכשירות מלאה ושיחקה 25 דקות. במשחק השני של נבחרת הנשים של ישראל בטורניר ההכנה במוסקבה צפו למעלה מ-100 צופים, שעודדו את הנבחרת הישראלית. מדובר בטורניר ההכנה הראשון של נבחרת הנשים של ישראל הנערך במוסקבה. על פי הצוות המקצועי הישראלי, מדובר בטורניר ברמות ובסטנדרטים בלתי רגילים ובארגון טורניר ברמה של אליפות אירופה.

מאמן נבחרת הנשים של ישראל, אלי רבי, סיכם: "זה טורניר שהחזיר אותנו למציאות והעביר מסר שכדי להצליח בקמפיין בחודש הבא, אנו צריכים להשקיע את כל האנרגיה בהכנה אופטימאלית. טורניר אליפות אירופה בלטביה לא הולך להיות קל עבורנו. זה היה משחק אימון טוב עבורנו. בסך הכול המשחק הזה הכניס אותנו לעניינים בתחושה שנכנסנו לקמפיין ההכנה לאליפות אירופה. שיחקנו משחק שני בטורניר מוסקבה נגד קבוצה שאנחנו מכירים ממשחקי מוקדמות אליפות אירופה. מדובר בנבחרת חזקה שהשתפרה מהתמודדות איתן בשנה שעברה. היום תרגלנו מול הנבחרת האוקראינית מספר אלמנטים מתוכננים על פי התוכנית המקצועית שקבענו מראש".

קלעו לישראל: לירון כהן 24 נקודות, שי דורון 13, ג'ניפר פליישר 8 (7 ריבאונדים), ליעד קרני-סואץ 7, קטיה אברמזון ולייני סלווין 1 כל אחת. הרבו לאוקראינה: אלכסנדרה גורבנובה 20 נקודות, אלונה זהרזרונובה 16, אלנה גורקנובה 11.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully