וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאור: ”הפועל ראשל”צ נראתה כמו אלופה”

מאמן מכבי ראשל”צ הסביר את ההפסד 24:23 לאדומים, שהשוו ל-1:1 את הסדרה. פרנקל: ”עשינו את המשחק קשה, אבל כך זה יותר מתוק”

סדרת גמר הכדוריד בין מכבי ראשון לציון והפועל ראשון לציון ממשיכה לספק גם השנה את הכל: דרמה, מתח ובעיקר משחק מצוין. הפועל ראשון לציון השוותה את הסדרה ל-1:1 לאחר ניצחון בשנייה האחרונה על מכבי 23:24 ובכך פתחה לגמרי את הסדרה, המשוחקת בשיטת הטוב מחמישה משחקים.

במשחק הקודם יצאו האדומים של סער פרנקל מתוסכלים בעקבות התבוסה ביום שישי האחרון 31:22. אלא שהמוטיבציה הגדולה הניעה אותם בעיקר במחצית הראשונה, שבזכות משחק התקפה והגנה מצוין, אותו הוביל גיל יעקב, הם ירדו ביתרון מדהים של 7:15.

אך אם חשבתם שבנקודה הזו הצהובים של גלעד מאור נשברו, אז הטעות בידכם, מאחר והצהובים נתנו משחק ענק במחצית השנייה והצליחו להביך את ההתקפה של האדומים, שנראו רע, וחמש דקות לסיום המשחק אף כפו שוויון. שני שערים לקראת הסיום של יעקב ועידן מימון סידרו יתרון של שני שערים, ולמרות שוויון שהגיע בהמשך, אייל שור הבקיע בשנייה האחרונה ודאג למתח גם להמשך הסדרה.

מהלך המשחק

המשחק נפתח עם עבירה על עידן מימון, כשגיל יעקב זרק את הפנדל באופן מוצלח פנימה ובהמשך האדומים הם הגנה מצוינת השאירו את מכבי על אפס שערים, בזמן שיעקב השלים שלושער עם הפתיחה וקבע 0:3. יואב נאמן שבר את הבצורת וכבש את השער הראשון של הצהובים, שהחמיצו שני פנדלים בעשר הדקות הראשונות.

יעקב ומימון המשיכו לשעוט קדימה ועלו ליתרון 3:8 לאחר 14 דקות. גם המשך המחצית הייתה שייכת לאדומים, שביצעו מספר עצירות ודהרו קדימה למול ההתקפה האנמית של מכבי יחד עם עומר דבדה שהעלה ל-5:12 (דקה 22). המחצית הסתיימה ביתרון 7:15 לאדומים.

מכבי ראשון לציון פתחה בסערה את המחצית השנייה ונראה היה שהיא הולכת לקזז בהפרש, אך עומר דבדה דאג לשמור על יתרון שמונה שערים עם שער שהעלה את האדומים ל-9:17. גל אברהם נכנס למשחק 38 דקות אחרי הפתיחה עם שער בפנדל שצימק את התוצאה ל-18:12. עופר לוזון דאג להוריד רק לחמש הפרש, שמעט הלחיץ את הפועל, שנתקעה בהתקפה.

להפועל היו טענות על שער שלא אושר לאחר שנראה היה שפוגע בקורה וגם מעט להתלהטות יצרים מצד הספסל שלה, אך מכבי בשלה המשיכה בניסיון לקיזוז ההפרש וגל אברהם הוריד ל-19:17. עידן מימון עם החטאה מהפינה איפשר למתתיה מהצד השני לצאת למתפרצת ולהוריד ל-20:19. מטלון השלים את הריצה של מכבי עם שער שהשווה ל-21:21 ארבע דקות וחצי לסיום המשחק. יעקב ומימון לא איבדו את העשתונות והעלו ל-21:23. מתתיה כבש שער מצמק, אך אברהם כפה שוויון 40 שניות לסוף. שער בשנייה האחרונה של אייל שור השאיר את הניצחון לאדומים, שהחלו בחגיגות בזכות ניצחון 23:24.

פרנקל: "עשינו את זה קשה"

מאמן מכבי ראשון לציון, גלעד מאור, שראה את שחקניו מבצעים קאמבק נדיר במחצית השנייה, אמר בסיום: "בואו לא נהיה חזירים. אם היינו מוציאים פה תיקו זה היה שוד. להפועל מגיעות הרבה מחמאות. אם בשנה שעברה אמרתי שהם גנבו אליפות, היום הם נראו כמו אלופים. אני כל כך גאה בשחקנים ואין לי מה לכעוס עליהם. החבר'ה נתנו מחצית הירואית, אבל אין מה לעשות.

"איחרנו קצת, כי אי אפשר לסגור פער כזה. גיל יעקב נתן היום משחק מושלם. היה קשה, ואי אפשר להגיד שלא ניסינו. עכשיו אנחנו ב-1:1, ויש אחלה סדרה, לשם שינוי גם עם כדוריד טוב. ההפרשים לא מעניינים, אנחנו צריכים לקום, ואנחנו גם לא על הקרשים, פשוט שיחקנו רע היום ונשחק יותר טוב במשחק הבא".

סער פרנקל, מאמן הפועל ראשון לציון, שיודע שעכשיו הסדרה עוברת לבית מכבי, מה שעשוי להקשות על שחקניו, אמר: "אני רוצה לברך את אייל שור, הוא עבר תקופה לא קלה עם עליות וירידות. החזרתי אותו במשחק הקודם ואמרתי לו שאני צריך אותו. אני שמח שהיום הוא החזיר לקבוצה. עשינו את זה קשה, חזרו לנו סרטים מהשנים הקודמות כשהובלנו והיינו יותר טובים ואז הם חזרו, אבל ככה זה יותר מתוק. אחרי שנשב בבית כמה ימים יהיו לי הסברים על למה זה קרה.

"אני שמח שזה נגמר ככה, אבל נצטרך לשפר את מה שעשינו במחצית השנייה כדי לנצח בחוץ. אני לא בונה על תיקו, נצטרך לנצח שלושה משחקים בסדרה. המשחק השלישי הוא משחק מפתח. נשדרג את הדברים הטובים, כי נתנו מחצית ראשונה גדולה, וננסה להמשיך את המומנטום למשחק הבא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully