וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: מה שלא הלך בליגה יילך בגביע?

סמפדוריה ולאציו, שמאכזבות בליגה, יתייצבו באולימפיקו (רביעי, 21:45, 5+ לייב) למאבק על הגביע. מאטוזלם מלאציו מורחק ולא ישחק

אחרי שכבר ברור לכולם שרק דבר קיצוני ימנע מאינטר את האליפות, לאציו וסמפדוריה נאבקות על התואר השני בחשיבותו באיטליה כשהן נפגשות מחר (רביעי, 21:45, 5+ לייב) בגמר הגביע שנערך באיצטדיון האולימפיקו. בניגוד לארבע השנים האחרונות, שבהן התרגלו אינטר ורומא לחלק ביניהן את התואר, השנה הזוכה תגיע ממקום אחר.

מי שבטוח לא יהיה במעמד הוא רוברטו מאנצ'יני, שזכה כבר לכינוי "מיסטר קופה איטליה" בשנים האחרונות, אחרי שזכה בתואר שש פעמים והגיע לגמר פעמיים נוספות כשחקן וכמנג'ר מ-1998 עד 2008. לאציו לא זכתה באף תואר מאז 2004, בעוד סמפדוריה לא הגיעה אפילו למעמד גמר הגביע ב-15 השנים האחרונות.

מבחינת שתי הקבוצות, ברור שמדובר בעונה מאכזבת מאוד עבורן לאחר שלא הצליחו לאיים על אינטר במאבק בצמרת ואפילו נותרו רחוקות במאבק על המקומות שמובילים לאירופה. לאציו פתחה את העונה דווקא בצורה חיובית ואפילו הייתה בצמרת בשלבים מסוימים, אך מהר מאוד איבדה את המומנטום ונשרה למרכז הטבלה, מה שבוודאי לא יכול לספק אותה. למרות המסע הנפלא בגביע, עדיין נמצאים לא מעט סימני שאלה מעל ראשו של המאמן, דליו רוסי.

אלא שהעונה של סמפדוריה הייתה גרועה לא פחות, אחרי שהקבוצה נשרה מגביע אופ"א בשלב 32 האחרונות לאחר הדחה על ידי מטאליסט. מעבר לכך, במשך מספר חודשים הקבוצה הייתה מסובכת בתחתית. אלא שהניצחונות בגביע על אמפולי, אודינזה ואינטר נתנו לסמפדוריה ביטחון לקראת הרגע החשוב ביותר שלהם העונה.

לאציו תצטרך להסתדר ללא הקשר הברזילאי, מאטוזלם שמורחק. לורנצו דה סילבסטרי נמצא בספק בשל פציעה בקרסול. בסמפדוריה, פאולו סמארקו עדיין בספק לקראת המשחק בעוד קלאודיו בלוצ'י עדיין מנסה להתגבר על ניתוח המיניסקוס שעבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully