וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א לבוזגלו: שמענו, הקשבנו, אבל הקנס נשאר

12.5.2009 / 14:03

יו"ר מכבי ת"א אביב בושינסקי נפגש עם יעקב בוזגלו לפגישת נימוסין, העונש שספג מאור נותר על כנו. שני מגנים שמאליים החלו להיבחן בקבוצה

יו"ר מכבי תל אביב אביב בושינסקי נפגש היום (שלישי) עם יעקב בוזגלו, אביו של מאור, לפגישה שהוגדרה כפגישת נימוסין, זאת לאחר שבוזגלו הוא זה שיזם וביקש את הפגישה, שהתנהלה על מי מנוחות ובה שטח בוזגלו את טענותיו לגבי הקנס שקיבל מאור, בנו (50 אלף דולר). בושינסקי הקשיב לדבריו של בוזגלו, אולם הקנס נותר בעינו ואין כל שינוי בהחלטת המועדון.

בתוך כך, שחקני מכבי תל אביב שבו הבוקר (שלישי) להתאמן אחרי שאמש נהנו מיום חופשי, ופתחו למעשה בהכנות לקראת המשחק נגד בני יהודה בשבת בבלומפילד (17:00) במסגרת המחזור ה-31.

המנג'ר אבי נמני נהנה מסגל כמעט מלא וערך משחקון פנימי בן 55 דקות, כאשר הוא מנצל את ההזדמנות לבחון את שני המגנים השמאליים שהגיעו למבחנים במועדון, הגנאי ריצ'ארד אנאנג, 18, המשחק בנבחרת הצעירה בארצו וכן את קנדוב איליץ' בוריסוביץ', יהודי-גרמני, 21, שחקנה של דאוגבה ריגה הלטבית.

אנאנג לא ממש הצליח להרשים את הצוות המקצועי, ועדיין לא ברור אם ימשיך להיבחן בקבוצה. לעומתו, הצליח איליץ' להרשים את ראשי הקבוצה, כאשר הם התלהבו בעיקר ממבנה גופו החזק וגם מחוכמת המשחק שהפגין במשחקון הפנימי, זאת למרות שהוא סובל מכושר גופני לקוי. נקודה נוספת העומדת לזכותו של איליץ' היא שהמסמכים המוכיחים את יהדותו הגיעו למועדון, והעובדה שהוא יוכל להירשם כישראלי עשויה להגדיל את סיכוייו להצטרף לקבוצה.

שניידר מעכב את הודעתו לגבי התקציב לעונה הבאה

הקשר דולי ג'ונסון, שעדין סובל מפציעה ברגלו, לא לקח חלק באימון. ג'ונסון ממתין לוועדת המשמעת הפנימית במועדון, זאת בעקבות איחורו לאימון לפני כשבועיים. הליברי, שרצה שעורך דינו יהיה נוכח בוועדת המשמעת, ביקש כבר פעמיים מראשי המועדון לדחות את הדיון וזאת בכדי שנציגו יצליח לתאם מועד שיהיה מקובל על כל הצדדים. המגן אריק הורט נעדר מהאימון בגלל מחלה.

ההחלטה על עונשו של החלוץ יניב עזרן, שעמד לוועדת משמעת בגין התקרית המילולית בה היה מעורב עם מנהל הקבוצה אבנר טוויטו, צפויה להתקבל בימים הקרובים. במועדון ירצו לבחון את התנהלותו של עזרן באימונים בתקופה הקרובה. עם זאת, כבר עתה ברור כי עזרן לא צפוי לספוג עונש כבד ונראה כי בקבוצה יסתפקו בקנס סמלי או באזהרה, ואף חושבים על עונש יצירתי לחלוץ.

הבלם אבי יחיאל והחלוץ איליה יבוריאן יחזרו לסגל הקבוצה לקראת המשחק מול הזהובים בשבת, זאת לאחר שסיימו לרצות עונש הרחקה בגין כרטיסים צהובים.

במועדון ממשיכים להמתין לגבי הודעתו של הבעלים אלכס שניידר לגבי גובה התקציב לעונה הבאה. שניידר ממשיך בימים אלו להידבר עם גורמים עסקיים העשויים להיכנס עימו לשותפות, לפיכך המגעים שמנהל הבעלים מעכבים את הודעתו לגבי גובה התקציב. "אני מעריך שהתקציב לא ייסגר עד סוף השבוע הקרוב, וברור לכולם כי הדד-ליין לנושא הוא 31 למאי. גם אנחנו מבינים את זה, ואני בטוח שגם שניידר יודע זאת", אמר היום גורם בכיר במועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully