וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שישקאוסקאס ימשיך שנתיים נוספות בצסק"א, מוריס ישוחרר

התקשורת בליטא מדווחת כי הפרטים בין הצדדים ייסגרו בימים הקרובים. הפורוורד לא ימשיך במועדון. צסק"א עלתה לגמר הפלייאוף

התקשורת הליטאית מדווח כי ריימונאס שישקאוסקאס ישחק בצסק"א מוסקבה בשנתיים הקרובות. שישקאוסאס כיכב העונה בשורות אלופת רוסיה וסגנית אלופת אירופה הטרייה, והפרטים בין הצדדים עתידים להיסגר בימים הקרובים. "דיברתי עם אנדרי ואטוטין, מנהלה המקצועי של צסק"א, והוא הבטיח לי שלא תהיה בעיה בנושא", אמר סוכנו של שישקאוסקאס, מאוריציו באלדוזי. "על אף שצסק"א תקצץ מעט מתקציבה, לא נראה לי שתהיה בעיה".

שישקאוסקאס עבר לצסק"א מפנאתינייקוס תמורת מיליון יורו, וזאת למרות שהיה קשור בחוזה עם הקבוצה היוונית. בקיץ 2006 רכשה פאו את שישקאוסקאס מבנטון טרוויזו, והחתימה אותו על חוזה לשלוש שנים. הרומן החזיק מעמד עונה אחת, בה זכו שישקאוסקאס ופאו בטרבל, וב-2007 הליטאי נחת במוסקבה, בצעד שעורר עליו את זעמו של המועדון היווני. שישקאוסקאס רשם העונה ממוצע של 12.1 נקודות, 3 ריבאונדים ו-1.7 אסיסטים ב-18 משחקיו ביורוליג במדי צסק"א.

בנוסף, על פי דיווחים שונים, צסק"א תשחרר בקיץ את הפורוורד, טרנס מוריס, אקס מכבי תל אביב. למוריס בן ה-29 חוזה לשנתיים נוספות, אך שני הצדדים מעוניינים בסיום ההתקשרות. מוריס קלע העונה 6.7 נקודות והוריד 4.9 ריבאונדים ב-21 משחקיו ביורוליג.

בתוך כך, צסק"א מוסקבה העפילה הערב לגמר הפלייאוף הרוסי לאחר שהשלימה סוויפ של 0:3 על קאזאן. סגנית אלופת אירופה ניצחה 66:74 בחוץ למול 3,500 צופים ותפגוש בסדרת הגמר את חימקי. רבע שלישי מצוין (15:23) סידר לאטורה מסינה את הניצחון, בו בלט טראז'ן לנגדון, שסיים עם 15 נקודות. שישקאוסקאס קלע 14.

עדכון ראשון: 13:33
עדכון אחרון: 23:58

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully