וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובה מתלבטת בין ספאלטי לגאספריני

באיטליה מדווחים כי מאמן גנואה נהנה מתמיכה רבה יותר בהנהלת הגברת הזקנה. דונאדוני: "ידעתי שהגעתי לא תחולל קסם בנאפולי"

העונה טרם הסתיימה, אבל יובנטוס כבר נערכת לימים שאחרי תקופתו של קלאודיו ראניירי, ו"הגאזטה דלו ספורט" מדווח כי הגברת הזקנה מתלבטת בין מאמן רומא לוצ'יאנו ספאלטי, למאמן דנואה ג'אן-פיירו גאספריני. לפי התקשורת האיטלקית העדיפות היא כלפי גספריני, שעשה עבודה מצוינת ב"מראסי" של גנואה (מדורגת חמישית באיטליה), וכי המאמן בן ה-51 מועדף על מרבית חברי ההנהלה. העובדה שגאספריני אימן בין השנים 1994 ל-2003 את מחלקת הנוער של המועדון, ומכיר את המועדון מלפני ולפנים, רק תורמת לו בחלונות הגבוהים.

אולם ההחלטה לא פשוטה. יש כאלה כמו ג'ון אלקאן, אחיינו של נשיא הקבוצה ג'יאני אניילי, שתומכים בספאלטי, וגם שמם של מועמדים אחרים דוגמת אנטוניו קונטה וג'אנלוקה ויאלי, כוכבי העבר של הקבוצה, לא נפקד. סביר להניח שלקראת סוף העונה שמות נוספים יצטרפו לבורסת המאמנים, ובינתיים יובה לא שוקטת על השמרים ומנסה לחזק גם את הסגל. המנהל הספורטיבי של הקבוצה, אלסיו סקו, מעוניין לרכוש את חלוץ אודינזה פאביו קוואליארלה, אליו לוטשת עיניים גם האלופה אינטר, שהציעה תמורתו 13 מיליון יורו.

דונאדוני: "צריך סבלנות כדי לראות תוצאות"

נאפולי פתחה לא רע את העונה ואיבדה גובה ככל שנמשכה, אך מאמנה רוברטו דונאדוני לא מאוכזב, וחושב לטווח ארוך. המאמן החליף במהלך העונה את אדי רייה שפוטר, ומעוניין לבנות בעיר הנמל הדרומית קבוצה לטווח ארוך. "קשה לומר אם הפרוייקט יימשך לזמן ארוך, אבל אני יכול להבטיח שאני מתכנן קדימה. המועדון עובד קשה כדי להצליח, ורבות תלוי בהצלחת השחקנים שלי".

למרות שקבוצתו של מאמן איטליה לשעבר משתרכת בשיפולי מרכז הטבלה, הוא לא מאוכזב. "אני מרוצה, ידעתי שהגעתי לא תחולל קסם בנאפולי ותהפוך את המציאות על פיה. צריך סבלנות כדי לראות תוצאות. ההכנות לעונה חשובות עבורי, כי אז אנסה להבין את הקבוצה יותר ולבנות לה יסודות יציבים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully