וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שירר: "עכשיו אני צריך מהשחקנים עוד שתי הופעות גדולות"

מאמן ניוקאסל נהנה מה-1:3 על מידלסברו, שהעלה את קבוצתו מעל לקו האדום, אבל לא נסחף כשיש עוד 6 נק' בקופה: "הדרך עוד ארוכה"

אחרי 17 משחקים רצופים ללא ניצחון, הפסימיות שלטה באיצטדיון סנט ג'יימס'ס פארק. ניוקאסל צללה מטה וגם כשהנחיתה על הקווים את כוכב העבר הענק של הקבוצה, אלן שירר, שום שינוי לא קרה. התקשורת האנגלית נעצה שיניה בגוויה מצפון-מזרח אנגליה, אבל המגפייס התמלאו גאווה בדיוק ברגע הנכון של העונה. ה-1:3 שלהם אמש (שני) על מידלסברו העלה אותם מעל לקו האדום על חשבון היריבה וגם על חשבון האל, שהפסידה 2:1 לסטוק סיטי. שני מחזורים לסיום, ניוקאסל חולמת על הישרדות.

"מישהו פעם אמר לי שעדיף להיות מאמן עם מזל מאשר מאמן טוב", חייך שירר בסיום הניצחון", תנו לי ליהנות מהניצחון הראשון שלי". "אשקר אם אומר שידעתי איזה אפקט יגרום אובמפי מרטינס למשחק", החמיא המאמן לחלוץ, שנכנס כמחליף ומיד כבש את השני לזכות ניוקאסל. לא רק החלוץ מרטינס זכה למחמאות משירר. "היתה הופעה גדולה של שחקנים גדולים, הם הבריקו. היינו טובים יותר, ואמרתי לשחקנים ליהנות מתחושת הניצחון, כי זה חסר להם במשך הרבה זמן", אמר המאמן ל"גארדיאן".

עלייתה של ניוקאסל מעל לקו האדום, החדירה ביטחון בשירר, והוא משוכנע שהמגפייס ימלטו ממשחקי המבחן. "ידעתי שיש לנו אופי, אני חושב שזו הפעם הראשונה העונה שניצחנו אחרי שיצאנו מפיגור. עכשיו אני צריך מהשחקנים עוד שתי הופעות גדולות, הראשונה כבר בשבת נגד פולהאם. יש עדיין דרך ארוכה, ואני רוצה את שש הנקודות".

בורו, יריבתה הגדולה של ניוקאסל, ממוקמת מתחת לקו האדום, ודכדוך שרר בחדר ההלבשה שלה. "יש תסכול אדיר בקבוצה, זה היה ערב כואב", סיכם המאמן גארת' סאות'גייט. "שחקניי נתנו הכול, אבל אירועי המפתח לא היטיבו עמנו. היינו צריכים לנצל את ההזדמנות כשניוקסל מאחורינו, ולא ניצלנו. עכשיו ההישרדות לא בידיים שלנו. יש עוד שש נקודות בקופה וננסה להשיג אותם".

  • עוד באותו נושא:
  • ניוקאסל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully