וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלחמת בריאן בבריאן

בריאן טולברט ובריאן רוברטס ייאבקו באולם הפחים על מקום בפיינל פור. גלבוע/גליל והפועל חולון מחפשות ניצחון נוסף. קבלו את פינת הסטטיסטיקה

משחק מספר 71: הפועל חולון - הפועל גלבוע/גליל (3+) 1.8, 9.0, 1.8

הסדרה הבלתי מסתיימת בין הפועל חולון להפועל גלבוע/גליל מגיעה למשחק חמישי ואחרון שיכריע מי מהן תעלה לפיינל פור ותתמודד נגד מכבי תל אביב ברגע המכריע של העונה. אחרי שגלבוע/גליל הובילה 0:1, חולון השיגה שני ניצחונות והפכה ל-1:2. אלא שביום ראשון האחרון שחקניו של עודד קטש כפו משחק אחרון שיתקיים באולם הפחים כדי לקבוע את זהות העולה. הנה מספר נתונים סטטיסטיים שיעזרו לכם אולי להחליט מי תסיים עם ניצחון ותעלה.

- חולון כאמור סיימה את הליגה הסדירה במקום הרביעי עם מאזן של 13 ניצחונות לעומת תשעה הפסדים, מאזן דומה לזה של גלבוע/גליל שסיימה חמישית.

- במפגש הראשון בין שתי הקבוצות העונה ניצחה גלבוע/גליל 89:103 במשחק שנערך באולם הפחים. במשחק השני נקמה חולון וניצחה באולם בגן נר 58:64.

- בראיין רוברטס הוא הקלעי המצטיין של גלבוע/גליל במשחקי הפלייאוף עם 14.5 נקודות למשחק; הקלעי המצטיין של הפועל חולון במשחקי הפלייאוף הוא בריאן טולברט עם 14.5 נקודות למשחק גם כן.

- האחוזים לשתי נקודות בהפועל חולון במשחקי הפלייאוף עומדים על 39 אחוז, לשלוש על 30 אחוז ומהעונשין על 65 אחוז; האחוזים של גלבוע/גליל לשתי נקודות עומדים על 45 אחוז, לשלוש על 32 אחוז ומהעונשין על 67 אחוז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully