וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נלחמים על הפרס

משחקי חצי גמר גביע המדינה יקבעו מי יגיע לפגישה עם נשיא המדינה. בינתיים אנחנו עם ארבעה הימורים על שני המשחקים שיתקיימו ביום רביעי

משחקי חצי גמר גביע המדינה יוצאים לדרך, ורגע לפני שאחת מבין ארבע קבוצות תניף את הגביע, אנחנו עם ארבעה הימורים שיעזרו לכם אולי להגדיל את הקופה שלכם:

בית"ר ירושלים - הכח עמידר רמת גן

משחק מספר 22: בית"ר ירושלים - הכח עמידר רמת גן. אין ספק שעל הנייר בית"ר מגיעה פייבוריטית. אחרי ניצחון הליגה השבוע 0:2 על מכבי תל אביב, שחקניו של ראובן עטר מגיעים עם המון ביטחון להתמודדות ובעיקר עם הפנטזיות לסיים עם גביע נוסף ולשמור על התואר. אלא שהכח כבר הוכיחה השנה שהיא מעט בלתי צפויה והיא בהחלט יכולה לספק הפתעות והקבוצה עצמה כבר עשתה צרות לבית"ר ירושלים בגביע. ההימור: איקס (3.8)

משחק מספר 24: עמית בן שושן - ברק יצחקי. בהימורים מהסוג הזה זה לא פחות מזל מאשר שכל. השניים נמצאים בכושר הבקעה מצוין, אך ברק יצחקי הוא מלך השערים של מחזיקת הגביע ומופיע ברגעים החשובים כדי לסיים משחקים. אנו מעריכים כי הוא יכבוש הפעם יותר שערים מבן שושן. ההימור: 2 (2.5)

מכבי חיפה - מכבי נתניה

משחק מספר 40: מכבי חיפה - מכבי נתניה. אחרי שנתניה איבדה את זה בשבת האחרונה מול הפועל קרית שמונה, היא תנסה להציל מעט את כבודה ואולי בכל זאת לסיים את העונה עם תואר. אלא שבחיפה חולמים כבר הרבה זמן על גביע והתואר הזה נמצא כמעט בראש סדר העדיפויות של הירוקים. חיפה אולי נראית לא כל כך טוב, אך המזל היה איתה נגד הפועל רמת גן והפועל תל אביב. נראה שהוא ימשיך איתה גם באיצטדיון רמת גן. ההימור: 1 (1.8)

משחק מספר 42: סה"כ שערים חיפה/נתניה. נתניה ידועה כקבוצה טקטית שממעטת לאפשר ליריבה להגיע להזדמנויות, וגם דאגה מספר פעמים השנה לעקוץ את הירוקים. משחק ההגנה המבוקר של נתניה ימנע אפשרות של שערים רבים, ולכן אנו מעריכים שבמשחק לא יהיו יותר משלושה שערים. ההימור: איקס (1.8)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully