וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טריאנו ימשיך בטורונטו ב-3 השנים הבאות

למרות שלא הצליח להביא את קבוצתו לפלייאוף, המאמן המוערך חתם על חוזה חדש. קולנג'לו: "הוא המאמן הנכון". דילאו לא ימשיך בפילדלפיה

את העונה החולפת לא ממש ירצו לזכור בטורונטו. המועדון הקנדי, שהתחיל את 2008 עם שאיפות גדולות, נאלץ להחליף מאמנים באמצע העונה, ובסופה אכזב ולא העפיל לפלייאוף. למרות זאת, החלפתו של סם מיצ'ל האנמי בג'יי טריאנו היתה חיובית עבור המועדון, כשהמאמן בן ה-50 אמנם ניצח רק 25 משחקים לעומת 40 הפסדים, אך את העונה סיים באופן חיובי - עם 9 נצחונות ב-13 המשחקים האחרונים.

הערב (שני), החליטו ברפטורס להחתים את טריאנו המוערך לשלוש עונות נוספות, כמעין הצהרת ביטחון במאמן הקנדי הראשון בליגה הטובה בעולם. "זה כבוד גדול בשבילי להמשיך במועדון בו אני נמצא כבר שבע שנים", אמר טריאנו המאושר, שהיה עוזרו של לני ווילקינס בקבוצה בעונת 2002.

הג'נרל מנג'ר של הקבוצה, ג'רי קולאנג'לו, הסביר את ההחלטה: "הוא לא קיבל את הנסיבות המוצלחות ביותר כדי להצליח, אך למרות זאת הראה גישה חיובית מדי יום. השחקנים הגיבו אליו. זה אולי לא בא לידי ביטוי בנצחונות, אבל הוא זכה בכבוד השחקנים. זהו הבסיס של מאמן טוב". קולנג'לו נשאל האם חשב על מועמדים נוספים למשרה, והגיב: "כל הזמן חזרנו לג'יי. יש לו את כל התכונות הדרושות, והוא המאמן הנכון להדריך את הקבוצה אל העתיד".

* בינתיים, גם בפילדלפיה מחפשים מאמן לעונה הבאה, והיום, בהצהרה רשמית מפי הג'נרל מנג'ר של הקבוצה, אד סטפנסקי, הובהר כי טוני דילאו, מאמנה של הסיקרס העונה, לא יקח חלק במירוץ. סטפנסקי הודיע כי דילאו ביקש ממנו להוציא את שמו מרשימת המועמדים לאימון המועדון ב-2009-2010, והוא צפוי לשוב לתפקידו הקודם, כעוזר מאמן וסגנו של סטפנסקי עצמו. "אני רוצה להודות לטוני על העבודה המצוינת שהוא עשה עם הקבוצה במצב די ייחודי העונה", אמר ה-GM על מאמנו, שהוביל את הסיקרס לסיבוב הראשון בפלייאוף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully