וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחר פאר פרשה מטורניר מדריד

הטניסאית הישראלית נכנעה לכאבים במצב של 5:4 לקרוליין ווז'ניאקי בסיבוב הראשון. גם סרינה וויליאמס פרשה. צונגה ופרר בסיבוב השני

טורניר מדריד נפתח היום (ראשון), ולמעשה עמד בסימן פציעות - לפחות בקרב טורניר הנשים. מהזווית הישראלית, עלתה שחר פאר למשחק הסיבוב הראשון שלה מול קרוליין ווז'ניאקי המצוינת, ובמצב של 4:5 לזכות הדנית הצעירה שוב הכניעו הכאבים בקרסול את פאר, שנאלצה לפרוש. כזכור, לפני מספר ימים פרשה הישראלית גם במהלך חצי גמר טורניר אסטוריל, ודומה כאילו היא מתקשה להתגבר על הפציעה.

פורשת נוספת מהיום הראשון היא סרינה וויליאמס, שאחרי שנכנעה 6:4 במערכה הראשונה מול פרנצ'סקה סקיאבונה, החליטה כי הפציעה בברך לא תאפשר לה להמשיך. אלה שכן העפילו לסיבוב השני הם דניאלה האנטוחובה, שניצחה 6:7, 1:6 את ג'יזלה דולקו הארגנטינאית, אמילי מורזמו, שגברה 2:6, 4:6 על איי סוגיאמה, ושוואי פנג הסינית, שהצליחה להדוף את אנסנטיה פאבליוצ'נקובה 1:6, 6:7.

גם הסיבוב השני נפתח היום, כשבמשחק המרתק מכולם גברה נדיה פטרובה על אנה-לנה גרונפלד בשלוש מערכות מורטות עצבים. הגרמניה ניצחה 4:6 בראשונה, אלא שאז, הלכו גם המערכה השניה וגם השלישית לשובר שוויון, ובהם באו לידי ביטוי היכולת העדיפה של הרוסיה, כמו גם הנסיון שלה, ופטרובה ניצחה 6:7, 6:7 והעפילה לסיבוב השלישי.

גם פטי שנידר גם שם, לאחר שהשוויצרית לא נתקלה בהרבה בעיות מול אלכסנדרה ווז'ניאק הקנדית, וניצחה 2:6, 4:6 אחרי שעה ורבע של משחק. המעפילה השלישית לסיבוב השלישי הערב היא אלנה וסנינה הרוסיה, שגברה על וירג'יני רזאנו הצרפתיה 5:7, 3:6.

בגברים: צונגה הסתדר עם סאפין

בטורניר הגברים (סך פרסים: 3.7 מיליון דולר), קיבלנו מספר מפגשים מרתקים כבר בסיבוב הראשון. אחד מהם היה זה של ג'ו ווילפרד צונגה, שפגש את מראט סאפין בפעם הראשונה בקריירה שלו. הצרפתי המצוין נזקק לשבירה אחת בלבד כדי לנצח 4:6 את המערכה הראשונה, ואחת נוספת בשניה סידרה לו 5:7, וההעפלה לסיבוב השני. בשלב הבא יפגוש צונגה את איבן ליוביצ'יץ', שניצח את טיימוראז' גבאשבילי הרוסי 3:6, 2:6.

דויד פרר, המדורג 12 בטורניר, לא התקשה כלל מול גיז'רמו קניאס הארגנטינאי, ואחרי שעה ו-25 דקות ניצח 2:6, 2:6, תוך שהוא מנצל 5 מ-12 נקודות השבירה שלו. לפרר יחכה בסיבוב הבא המנצח בין חואן מונאקו ופליסיאנו לופז.

סטניסלאס ואוינקה, שמצוי בכושר מצוין, נזקק ל-59 דקות בלבד כדי להדוף מעליו את מרקו קרוניולה האיטלקי 2:6, 0:6, ובסיבוב הבא ימתין השווצרי למנצח במשחק בין חוזה אקסוסו וג'רמי שארדי.

המשחק הדרמטי של הסיבוב הראשון היה בין סימון בוללי האיטלקי וחואן איגנסיו צ'לה. בוללי ניצח את המערכה הראשונה 5:7, לא לפני שהקיז לא מעט דם, ובמערכה השניה נאלץ לשרוד שובר שוויון מול המדורג 197 בעולם עד שניצח 6:7 במהלכו.

פיליפ קולשרייבר הגרמני ניצח 3:6, 4:6 את ניקולס אלמגרו הספרדי, ויפגוש את המנצח בין מרין צ'יליץ' הקרואטי ומרסל גרנולרס הצרפתי. רובין סודרלינג לא ממש התקשה במשחקו נגד איבן נבארו, וגבר עליו 4:6, 2:6, ובשלב הבא מחכה לו משחק לא פשוט בכלל, כשיפגוש ברוג'ר פדרר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully