וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קונטה: "אני לא צעיר מדי עבור יובנטוס"

קשר העבר של הביאנקונרי העלה את בארי כמאמן לליגה הבכירה, והתפנה להשיב לביקורות הטוענות כי הוא לא בשל להחליף את ראניירי

שלושה מחזורים נותרו לסיום העונה באיטליה, ולכולם ברור כי קלאודיו ראניירי לא יקבל את המנדט להמשיך עונה נוספת, לאחר שכשל בהבאת תואר כלשהו לגברת הזקנה וכעת גם המקום השלישי המוליך אוטומטית לליגת האלופות נמצא בסכנה.

בו בזמן שיובה נואשת לדמות כריזמטית שתעורר אותה, קפטן העבר שלה, אנטוניו קונטה, עושה חיל בבארי ואף העלה את נציגת מחוז פוליה בחזרה לליגה הבכירה לראשונה מאז 2001. עבור רבים בטורינו, קונטה הוא המועמד הראוי לרשת את ראניירי, ומתברר שגם קשר נבחרת איטליה לשעבר חושב באותה צורה. "מי אמר שאני לא מוכן ליובה כי אני צעיר מדי?", תהה קונטה בן ה-40 בראיון לתקשורת האיטלקית. "זה לא אמור לשנות דבר. עתידי עדיין לא ידוע, עם יובה אי אפשר לדעת מה יקרה".

גם ראשי בארי כבר הצהירו כי המשך דרכו של קונטה במועדונם תלוי בעיקר ביובנטוס, והמאמן עצמו כבר מתבטא לגבי השחקנים שאמורים לאייש את סגל הביאנקונרי בעונה הבאה. "דל פיירו הוא אגדה. מדובר בעבר, ההווה והעתיד של יובנטוס", קבע קונטה, שהגדיר את דייגו הברזילאי של ורדר ברמן כ"שחקן גדול" וטען כי לפאביו קנבארו, אם יגיע, "יהיו יותר מאלף סיבות לעשות את העבודה עבור המועדון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully