וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: לוד נותרה במקום ה-11

הקבוצה של אזברגה השיגה רק תיקו 0:0 במשחק החוץ בעכו, והיא עדיין במקום המוליך למבחנים. הפועל חיפה גברה 1:3 על קרית אתא

שלושה מחזורים נותרו לסיום העונה בליגה הלאומית, ועם כל הכבוד לכרטיסים הרבים המחולקים לליגת העל, עיקר העניין נוצר סביב הרצון להימנע מהמקום ה-11 המוליך למבחנים. בני לוד, אשר בעקבות ביטול ניצחונה הטכני על הפועל חיפה ירדה בחזרה למקום הלפני אחרון, התארחה היום (שני) אצל העולה הטרייה הפועל עכו והסתפקה בתיקו 0:0 מאכזב שמותיר אותה במקומה, נקודה פחות מעירוני רמת השרון. הראשונה הפועל חיפה ניצחה 1:3 את האחרונה עירוני קרית אתא.

לוד ידעה שרק ניצחון יעזור לה לחלוף על פני רמת השרון העשירית, וקיוותה לנצל את ההרכב החסר של העכואים. אלא ששחקניו של ירון הוכנבוים באו להילחם, חרף העובדה כי עלו כבר לליגה הבכירה ובניגוד לטרוניות שהועלו ערב המשחק. התיקו המאופס היה משחקה השמיני ברציפות של לוד ללא ניצחון, כשגם המאמן החדש סלימן אזברגה לא מצליח להביא למפנה. עבור עכו השלישית מדובר בתיקו שלישי ברציפות, שלא ממש מפריע לנוכח החזרה לליגה העליונה לראשונה מאז 1976.

בקרב הקצוות של הליגה אירחה הפועל חיפה את נועלת הטבלה מקרית אתא. הקבוצה של רוני דורה וברוך ממן דווקא עלתה ליתרון בדקה ה-35 משער של דניאל ברק, אך שחקניו של האחיין שלומי הפכו את התוצאה במחצית השנייה. כוכב הקבוצה, ערן לוי, הבקיע את השיוויון בדקה ה-70 ושתי דקות לאחר מכן ראה את יוסי ג'נאח משלים מהפך. חנן ממן, בנו של ברוך, נעץ את השלישי בדקה ה-88 והגדיל את יתרונה של הפועל חיפה בפסגה לארבע נקודות. לקרית אתא נותר סיכוי תיאורטי קלוש כדי לעלות למקום המוליך למבחנים, כאשר היא חייבת לנצח בהפרשים אסטרונומיים עד תום העונה ולקוות להפסדים של רמת השרון. למעשה, הסיפור גמור כבר זמן רב - קרית אתא תשחק בליגה א' בעונה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully