וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קצב: "נבדוק את הנושא ונחליט"

11.5.2009 / 17:25

סוכנו של בן סהר התייחס לדילמה העומדת בפני השחקן, שעל פי הסכם עם צה"ל אמור להתייצב בפגרה לטירונות. "השאלה היא האם זה המועד הנכון"

בן סהר מתכונן לקראת תחילת משחקי הפלייאוף על ההישארות בהולנד עם דה חראפשחאפ, ובינתיים צצה בפניו דילמה בנוגע לטירונות הצה"לית אותה הוא צריך לעבור. כזכור לפני שבעה חודשים התגייס סהר לצה"ל, אולם הוא רק התחייל, עבר את שרשרת הגיוס ומאז לא עשה טירונות.

על פי ההסכם בין הצבא להתאחדות לכדורגל ולשחקן עצמו, נקבע שסהר יבצע את שירותו המקוצר בשלושה חלקים שיבוצעו בכל פעם שהשחקן יהיה בפגרה כאשר בכל פגרה כזו יתרום סהר מזמנו לצבא, אם בהרצאות ואם בתרומה אחרת וזאת על מנת לא להפריע לקריירה האירופית שלו. לפנים משורת הדין איפשרו בצה"ל לסהר לדחות את הטירונות והוא התחייב לעשותה בפגרה הראשונה שתהיה לו. כעת משהגיע פגרת הקיץ דורשים בצה"ל את התייצבותו של השחקן לטירונות כלל צה"לית שלא אורכת בדרך כלל יותר משלושה שבועות.

סוכנו של השחקן, רונן קצב, אמר הערב לוואלה! ספורט: "אנחנו עדיין בודקים את העניין. בהתאחדות אמרו לנו שלא התקבל שום מכתב. בעקרון אנחנו מבינים שבן צריך לעבור טירונות והשאלה היא האם בקיץ הקרוב זה יהיה המועד הנכון עבורו. צריך לזכור שהוא אחרי עונה של משחקים, לקראת פלייאוף בהולנד ואם רוצים שהוא יעשה שלושה שבועות של טירונות אחרי זה, לא יהיה נכון עבורו להגיע ללא מנוחה לקראת העונה הבאה כאשר הוא אמור למצוא לעצמו קבוצה חדשה. נבדוק את הנושא ואז נחליט כיצד לפעול".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully