וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נפרץ ביתו של סטיבן פינאר

קשר אברטון הפך לקורבן התורן של פריצות בתים בעיר. השוד אירע כחצי שעה לפני פתיחת משחק קבוצתו. בית ילדותו של בקהאם מוצע למכירה

קשרה הדרום אפריקאי של אברטון, סטיבן פינאר, הוא הכדורגלן התורן שביתו בליברפול נפל קורבן לפריצה, וכל זאת כנראה כחצי שעה לפני שריקת הפתיחה של משחק קבוצתו ביום שבת נגד טוטנהאם (0:0).

אדם בן 41 נעצר כבר נעצר כחשוד במוערבות במעשה, אבל בינתיים שוחרר בערבות. על פי עדי ראייה, לפשע היו שותפים שלושה אנשים בוגרים, כולם לבנים. על פי דיווחים שונים באנגליה, מביתו של פינאר נגנב סכום כסף בן ארבע ספרות ועוד חפצים יקרי ערך.

פינאר הוא השחקן ה-16 שנפל קורבן לשוד כשלא היה בביתו בשנים האחרונות ובין השחקנים שגרו בליברפול ושביתם נפרץ בשנים האחרונות ניתן למצוא את סטיבן ג'רארד, פיטר קראוץ', ייז'י דודק, פפה ריינה, רובי קין, דירק קויט, פלורן סינמה פוניול, לוקאס ודניאל אגר.

בית ילדותו של בקהאם מוצע למכירה

לעתים לא משנה מהו ערכו של בית מסוים, אלא משנה מי גר שם. הבית בו גר בילדותו כוכב הכדורגל האנגלי, דייויד בקהאם, הועמד למכירה פומבית, והסוכן שמנסה למכור את הבית מקווה למכור אותו בסכום הכפול מערכו בשוק.

קולין אוונס, סוכן נדל"ן, העמיד את הבית למכירה פומבית ואמד את הבית הניצב ברחוב נורמן שבצפון לונדון באתר האינטרנט בסכום של 850,000 ליש"ט. זאת כאשר שוויו הריאלי של הבית עומד על כ-215,000 ליש"ט. אלא שאוונס בונה על הקונים האירופיים שהוא טוען שהתעניינו בבית, והוא מאמין שהוא יוכל למכור אותו תמורת כחצי מיליון ליש"ט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully