וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באטייה: "לא הודיעו לנו שאנחנו אמורים להפסיד"

יוסטון לא נבהלה מהיעדרו של יאו, באטייה חוגג את הניצחון על הלייקרס: ”לעולם לא נפסיק להילחם”. ביג בייבי: ”תמיד דמיינתי לקלוע סל ניצחון”

דווקא אחרי שהיא איבדה את יאו מינג גילתה יוסטון כי היא עשויה מחומרים מיוחדים. הלילה (שני) גברו הרוקטס 87:99 על הלייקרס במשחק מספר 4, והוכיחה להוליוודים הנרפים כי הניצחון בסדרה רחוק מלהיות מובטח. מה שבטוח: קל זה לא יהיה.

"אני חושב שכולם, חוץ מאיתנו, קיבלו הודעה שיוסטון לא תופיע הערב למשחק בלי יאו", אמר שיין באטייה בסיום, אחרי שקבר חמש שלושת וסיים עם 23 נקודות, "אני לא מופתע. זה אולי יישמע קלישאה, אבל אנחנו קבוצה חזקה, וידענו שנחזור לסדרה. לא הפסקנו להאמין, לעולם לא נפסיק להילחם".

יוסטון סיימה את הרבע הראשון ביתרון 19:26, לא פיגרה עד סיום המשחק ואף הוליכה כבר ב-29 הפרש. ארון ברוקס היה כוכב המשחק, כשקלע 34 נקודות, אך בחר להחמיא דווקא לחבריו: "אני בר מזל לשתף פעולה עם שחקנים כאלה. הם הופכים את העבודה שלי לקלה יותר".

הלייקרס מושפלים

מג'יק ג'ונסון כינה את זה כ"תצוגה מביכה", וגם למאר אודום יודע שהיכולת הלילה של הלייקרס היא משהו שלא רואים כל יום. "זה כנראה היה המשחק הכי גרוע שלנו השנה", אמר אודום, "הם הביסו אותנו, עכשיו אנחנו חוזרים הביתה".

"לפעמים אנחנו צריכים איזשהו ניצוץ כדי להיכנס למשחק", הסביר פיל ג'קסון את היכולת של שחקניו, "דאגתי מזה עוד לפני המשחק". קובי בריאנט סיכם ואמר כי "לא עלינו למגרש עם תחושת הדריכות שציפיתי לה. זה מאכזב".

ללייקרס יש סיבה נוספת לדאגה, ובקבוצה יעקבו בעניין אחרי הדיקת ה-MRI שתיעשה ללמאר אודום, שעזב את המגרש ברבע השלישי עם כאבים בגב התחתון אחרי שנחת לא טוב. אודום לא יתאמן היום עם קבוצתו, ויקווה לקחת חלק במשחק מספר 5. "איבדתי שליטה", אומר אודום, "כואב לי, אני סובל".

אבל אודום הוא לא הבעיה היחידה של פיל ג'קסון. טרבור אריזה פתח את המשחק עם איבוד, וסיים אותו עם חמש נקודות בלבד. אנדרו ביינום שיחק 11 דקות בלבד, וסיים אותן שלוש עבירות, שני ריבאונדים, איבוד אחד ואפס נקודות (בפעם השנייה הסדרה שהוא לא קולע). "לוקח לו זמן להיכנס למשחק", הסביר ג'קסון מדוע לא שיתף אותו, "ניסינו לערב אותו יותר במשחק בחצי השני, אבל זה לא הצליח".

זה בייבי זה?

ומה נגיד על שחקן הקלאץ' המפתיע של הלילה, הלא הוא גלן בייבי דייוס, שסל ניצחון שלו עם הבאזר השאיר את הסלטיקס בחיים בניצחון במשחק מספר 4 באורלנדו, שהשווה את הסדרה ל-2:2.

זה לא רק סל הניצחון, שנזרק ללא היסוס, עם ביטחון של כוכב ותיק ושוטר מיומן - למעשה כל הרבע הרביעי של בוסטון הוחזק על ידי דייויס. המספרים מראים כי ב-12 הדקות האחרונות הוא קלע 7 נקודות (לעומת 9 של שאר הסלטיקס) ב-3 מ-4 מהשדה (לעומת 4 מ-12 של שאר הקבוצה) וקלט 5 ריבאונדים (כמו כל שאר הקבוצה ביחד).

"אתה חייב להיות מפוקס, להבין את הרגע, לראות את השעון, ולמעשה לחשוב בלי לחשוב יותר מדי - ואז לזרוק", הסביר דייויס, "בכל פעם שאני זורק אני מדמיין שזו הזריקה האחרונה, וגם הפעם לא היססתי. חיכיתי לסל כזה כל החיים, הלילה הרגשתי את זה".

ואיך זה שהכדור הלך דווקא לדייויס השמנמן, ולא לריי אלן או פול פירס? "זה התרגיל שדוק סימן", סיפר פול פירס, "אני עליתי לקצה הקשת, ריי כוסה היטב על ידי ההגנה שלהם, והפיק אנ'רול שיחרר את ביג בייבי. מסרתי לו בלי להסס".

"אנחנו תמיד אומרים אחד לשני - 'תבטח במסירה'", מספר דוק ריברס על האמונה של חניכיו, "עכשיו אני אוהב את המומנטום שלנו לקראת משחק מספר 5".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully